Ik ben Berna Normaal gesproken altijd keurig op tijd met mijn menstruatie zelf op het uur af , maar de laatste maand was ik te laat met mijn pil innemen en nu ben ik al een aantal dagen overtijd! Super spannend of ik nou ook echt zwanger ben. Was wat aan het neuzen over symptomen van zwanger zijn en kwam zodoende op deze site terecht. Al die verhalen van iedereen enz. vond ik erg leuk dus vandaar dat ik me heb aangemeld Wat waren jullie symptomen in het begin?
Hallo en welkom, Ik had geen symptomen ik deed na 7 weken een test en zag dat ik zwanger was. Ik heb de hele zwangerschap geen last gehad dus had echt een super zwangerschap. Groetjes
oke dat is echt super ja! Dit zou mijn eerste zwangerschap zijn dus heb totaal geen ervaring nog Maar ik heb dit vermoeden eigenlijk al sinds de vorige maand. Ik ben toen eigenlijk ook niet echt ongesteld geweest, 1dagje en dat leek meer op een doorbraakbloeding eigenlijk duss misschien ben ik het al wel langer maar goed ik wacht het nog ff lekker af!
welkom. Onder het topic eerste symptomen zul je een heleboel kunnen vinden, ook kan je daar specifieke vragen stellen. Daar krijg je vast meer antwoorden dan hier!
oke, bedankt allemaal voor jullie reactie! Ik denk ik volgende week een test halen Jullie ook allemaal suc6
Welkom en ik hoop dat je volgende week een positieve test in je handen hebt! Hier trouwens weinig symptomen!
Hoi Berna! Wat spannend allemaal! Ik zou trouwens gewoon nu een test halen als ik jou was. Ik was vandaag pas 1 dag overtijd en heb gelijk een test gedaan, en hij was positief! Mocht die van jou negatief zijn, dan kan je altijd nog een weekje wachten voor de volgende! Overigens heb ik alleen een test gedaan omdat we al 6 maanden aan het proberen en ik nu 1 dag overtijd was. Ik ben wel al een weekje moe en ik heb de hele tijd een apart gevoel in mijn buik, alsof ik ongesteld moet worden. Verder gelukkig (nog) nergens last van.
Hier echt precies hetzelfde! 1 dag overtijd en meteen postief! Hoop dat je ook een positieve test krijgt!