Hallo Ik ben niet alleenstaand maar ik denk dat ik hier misschien een ervaringsdeskundige 8) kan vinden? Heb momenteel namelijk echt de behoefte om er eventjes uit te zijn, maar mijn vriend kan op het moment onmogelijk weg. (eigen bedrijf) Ik zat te denken om alleen met ons zoontje van 2 jaar een weekendje weg te gaan in een huisje ofzow. Voor de reis en het onbekende ben ik niet bang want ik ben vrij zelfstandig aangelegd. Maar praktisch, ik zit er wel over na te denken dat je natuurlijk niet zoveel dingen kunt doen (ook heel veel dingen wel hoor) als je in je eentje met je kind daar bent. Zijn er nog andere moeders die dit gedaan hebben en wat zijn de ervaringen?
Ik weet niet of je centerparks leuk vindt? Je hebt daar een lekker groot zwembad, kun je samen met je zoontje zwemmen. En ze hebben dan zon groot gebouw waar je van alles kan doen.
hai Ik ben bewust alleen staand mamma en ik ben 3 weken geleden 1 week naar centerparcs geweest met me dochter van 11 maanden en het was echt heeeeel leuk, er is zoveel te doen voor je kleine zeker als die 2 is. Er is knutsel uurtje en zo en ik geloof dat je daar niet eens bij hoeft te blijven, dan kan jij lekker ff half uur gemasseerd worden of zo haha. Is echt leuk om met je kind te zijn. En ja in de avond ken je niet weg maar ook al ga je met je man ik denk dat jullie toch alles met z;n drieeen doen toch? denk? laat het ons nog weten of je weggaat, en de last minute reizen zijn echt heel goedkoop ik ging naar zeeland toe voor 75 euro alles bij elkaar, ging 5 dagen midweek. Dus lekker goedkoop. Ik zat in een 4kamer appartement op de begane grond. gr dani en reaven
Ik ben niet alleen staand maar heb het met Daan ook al een keer gedaan mevriend zou 2 weken aan een stuk niet thuis komen en het was super mooi weer heb een last minut geboekt en gegaan. Ik ik moet je zeggen het was heerlijk. Even ergens anders en je kunt dan helemaal optimaal genieten van je kind