hoi Zijn er hier vrouwen die zeurende pijn in de zij links en rechts hadden [en nog hebben] als zwangerschaps symptoom? Dus niet in de buik zelf, maar echt richting de middel, en het straalt uit naar de onderkant van de rug
Toevallig! Dat heb ik nu ook. Inderdaad zeurende heupen uitstralend naar onderrug. Geen idee of dat een symptoom is of een menstruatie. Ik hoop het eerste. Heb je nog ergens meer last van? Ik plas me sinds vandaag echt een ongeluk.
@wolkjuh, ja ik had dit op de dag van de test, had zo last van me zij echt in het midden zeurende en straalde uit naar onderrug , toen ging ik testen en was zwanger , had het nog nooit eerder gehad! Dus wie weet!
Lies wat toevallig, en het is iets wat boven de heupen bij mij, dus echt de middel. Ja ik moet ook vaker plassen en heb daarnaast een zeurende gevoel in de onderbuik zo nu en dan, een soort van spierpijn gevoel Wat vind ik het weer spannend worden zeg, het kan beide kanten op nog Sunshine gefeliciteerd met jouw zwangerschap : ) meid je berichtje klinkt hoopvol al durf ik niet te hopen dat het bij mij ook raak is
@wolkjuh dank je meid, ik duim voor je maar volgens mij kan het dus zeker een symptoom zijn, het was ook echt in mijn middel ja boven de heupen en voelde idd ook als of het beurs was en zeurende pijn! Ik hoop voor je dat het raak is!
Ik had dat ook! Dat was de reden dat ik ging testen.. Nu heb ik het nog steeds, op dit moment vooral veel last van mijn onderrug maar ook af en toe nog de steken in mijn zij
Denise gefeliciteerd! : ) Bedankt voor het reageren lieve meiden, ik wil na het weekend testen. Het mag overmorgen, maar ik wacht liever tot na het weekend Ik laat het jullie weten : ) : ) : ) xxx
Toch leuk om dit te lezen ^^ Ik heb sinds een aantal dagen ook last van vervelende steekjes.. Moet nog even geduld hebben voordat ik kan testen
@ Wolkjuh: Echt balen zeg!! Ik heb nogsteeds last van die steken en gister deed mijn onderrug erg vervelend .. Vraag me af of het toch niet menstruatie krampen zijn, maar loop er al een paar dagen mee.. Kan me niet heugen dat ik dit normaal ook heb, dacht het niet.. Zit mezelf nerveus te maken haha..