Van Harte gefeliciteerd ennne geniet zover als het kan nog even van deze 'rustige' tijd. En net wat je zegt als ze groter worden zal het een hele gezellige boel worden.
Hier de felicitaties van BRITT.... Lijkt me idd voor later erg leuk dat er weinig leeftijdsverschil tussen zit. Liefs britt
Gefeliciteerd meid Een vriendin van mij heeft dat ook, haar kids schelen precies 1 jaar. Haar jongste is nu 2 maanden en ze geniet zo intens van haar allebei d'r kids. Ze vind het af en toe zwaar, maar meer af dan toe zegt ze dan . Lekker genieten meid.
Zo doe je er maanden over om zwanger te raken..en zo raak je meteen weer zwanger Het lijkt mij een grote ellende..en is iets waar ik super bang voor ben.. Maar ik feliciteer je van harte..want jullie zijn er wel super blij mee hihi
He Silvie!!!!! Allereerst wil ik je zeggen dat je van mij geen commentaar krijgen over hoe snel en blaat blaat.. Van mij krijg je me felicitaties!!!!!! Gefeliciteerd meis! Tuurlijk had je het niet verwacht, maar het is toch wel iets prachtigs he! Dat je dit toch weer voor een tweede keer mag meemaken. Ik probeer je in ieder geval weer te gaan volgen ben natuurlijk heel benieuwd! En voor de rest wil ik je heeeel veel succes wensen met Britt en je nieuwe kleine wondertje! Liefs, Gaby
Gefeliciteerd!! zal indd druk worden maar ze hebben straks mooi wat aan mekaar! schelen ze maar 1 klas! das ook weer leuk toch!
gefeliciteerd!! Jullie is dus precies hetzelfde overkomen als ons! En net als jullie zijn we er nu toch eigenlijk wel heel blij mee Wij hebben volgende week een echo om te bepalen hoelang ik al zwanger ben! waarschijnlijk een week of 6, dus het zal mij benieuwen ( voor halverwege mei dus) Groetjes Annemarie
Jij ben dan wel weer heel snel zwanger geworden. Je jongste is nu toch pas bijna 2 maanden? Nou wij zijn er ook blij mee hoor ... en het zal druk worden, maar wel super gezellig denk ik ...