Na een aantal testen weten we het zeker, wij zijn ook in verwachting! Joepie! Waarschijnlijk eind juli uitgerekend! Dan komt ons eerste kindje Zo blij, maar zo onwerkelijk, op zere borsten na (nog) geen symptomen, daarom geloof ik het nog niet zo goed, maar de testen liegen toch niet! Ga er nu lekker van genieten en laat lekker alles over me heen komen! We zijn zo blij, hebben ons eerste pakje al gekocht! Joehie!Zo gelukkig!
Gefeliciteerd! Ik heb hetzelfde als jou, alleen zere borsten, dus het is nog onwerkelijk. Maar ik had toch 3 positieve testen. Geniet van de komende tijd!
he meid gefeliciteerd en ik heb tot week 18 ook geen sympthomen gehad hoor. dus in het begin moest ik het ook doen met alleen een posi test maar als je er later op terug kijk denk je heerlijk maar snap heel goed wat je bedoeld...die bevestiging he maar geniet lekker meid ...........
Allemaal ontzettend bedankt! Zo lief! Zoek idd bevestiging, die ik nu alleen krijg door de vier posi-testen die ik heb liggen en regelmatig bekijke en ben zo blij dat ik het ergens kwijt kan, poeh, willen het pas op kerstavond vertellen aan a.s. opa's en oma's en zelfs nog overgroot opa en oma! Zo blij voor iedereen ook van harte gefeliciteerd!
gefeliciteerd! we zijn bijna tegelijk zwanger, ontzettend onwerkelijk nog. Ik ben 2 dagen in vlagen misselijk geweest, maar nu voel ik alleen nog mijn borsten en de zwangerschapstest zijn bewijs! moeilijk hoor, om maar op de natuur te vertrouwen geniet ervan!