Zwanger en verschijnselen?

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door ambholas, 21 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ambholas

ambholas Lid

20 jan 2009
    78
    0
    0
    student HBO-V
    ergens in noord-brabant
    Hallo, Ik ben vandaag 5 weken en 5 dagen zwanger. Maar ik voel me niet zwanger. Ik heb alleen last van gevoelige borsten. Voor de rest echt nergens last van, niet moe, misselijk en ik voel me ook niet zwanger.

Wie herkent dit ook?

2. spooky32

spooky32 Lid

14 dec 2008
    17
    0
    0
    Amstelveen
    Hoi ambholas,

Gefeliciteerd met je zwangerschap!

We lopen gelijk op en het kan misschien wel kloppen dat je niets merkt ik heb daar ook last van heb zelfs vanmorgen nog een test gedaan of het wel allemaal echt was en ja voor de 3e keer stond er zwanger.
    Niet teveel druk maken ik denk dat die zwangerschapskwaaltjes echt wel komen dus geniet ervan zolang ze er nog niet zijn!

Groetjes

3. Karel1978

Karel1978 Fanatiek lid

12 jan 2009
    2.273
    0
    0
    Maastricht
    Ik voel dit precies zo. Aan de ene kant ben ik blij dat ik niet misselijk ben, aan de andere kant zou me dit misschien ook meer het gevoel geven dat ik wel zwanger ben. Misschien een rare redenatie, maar toch...
    Ik lees ook dat alles kan veranderen rond de 6 weken, dus we wachten gewoon af wat komen gaat en in de tussntijd gewoon lekker genieten :D

4. laslo

laslo Lid

21 jan 2009
    18
    0
    0
    hoi,

ik ben nu 6 1/2 week zwanger, ik had eerst ook nergens last van, maar nu de laatste dagen ben ik behoorlijk misselijk en overgeven, dus dat zal bij jou misschien ook nog komen, iedereen is anders maar ja! Succes ermee!

5. Daan0201

Daan0201 Fanatiek lid

28 okt 2005
    1.830
    0
    0
    Hoi,

Allereerst gefeliciteerd met de zwangerschap allemaal!
    Ik zie dat we allemaal een beetje gelijk lopen, leuk!
    Ik voel ook nog steeds niet zoveel, maar dat had ik bij mijn 1e ook en dat kwam later wel. Dus ik zie het wel ;)
    Lijkt me trouwens erg leuk om op mijn uitgerekende datum te bevallen; 20-09-2009. Evi is geboren op 26-06-2006. Zou toch leuk zijn niet? :D

Groetjes Daan

6. Butterfly21

21 jan 2009
    14
    0
    0
    Hoi,, Ik had eerst ook nergens last van.. tot aan de 9de week ofzo niets! En tot aan mijn 14de week ben ik vaak misselijk geweest, griep gehad, af en toe spugen en vooral heeeel erg moe!
    Zo gaat het ook niet bij iedereen.. De 1 heeft nergens last van en de ander ligt maandenlang op bed..
    Prijs jezelf blij dat je nog nergens last van hebt...
    Ik kan je gevoel ook wel begrijpen, dat had ik eerst ook. Je bent zo blij en wil dat ook voelen..
    Komt vanzelf.. Er veranderd binnenkort en nu al zoveel in je lichaam!
    Geniet vooral!

7. ambholas

ambholas Lid

20 jan 2009
    78
    0
    0
    student HBO-V
    ergens in noord-brabant
    Nou ik ben wel benieuwd, ik voel me echt totaal niet zwanger. En als ik de verhalen hier lees dan vind ik het bij mezelf zo raar. Me eerste afspraak staat op 20 febr. dus nog even afwachten

8. Only me

Only me Niet meer actief

Tot aan week 7 nergens last van gehad, en daarna... pfff zo ontzettend moe. Nergens meer zin in hebben, alleen vroeg mijn bedje in willen. Met de misselijkheid viel het bij mij gelukkig wel mee, soms werd ik misselijk met bepaalde etenswaren en dranken die ik rook, maar dan hoefde ik lang niet altijd over te geven gelukkig.
    Geniet er maar van, het komt vanzelf ;)

Liefs Kim

9. chantal21

chantal21 Actief lid

28 mrt 2008
    179
    0
    0
    verzorgende
    Hoogezand
    van harte gefeliciteerd met je zwangerschap en geniet er maar lekker van

groetjes chantal

10. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    gefeliciteerd meid :D

11. Gabrielatje

Gabrielatje Niet meer actief

Gefeliciteerd en geniet er indd. van :D

12. Libelle82

Libelle82 VIP lid

26 jun 2008
    5.081
    372
    83
    Gezinsbegeleider
    Zeeland
    Ik voel ook bar weinig! Ook blij te lezen dat ik niet de enige ben,... ;)

13. ambholas

ambholas Lid

20 jan 2009
    78
    0
    0
    student HBO-V
    ergens in noord-brabant
    Misschien moet ik wel blij zijn dat ik er niet ziek van wordt maar aan de andere kant denk ik dat je dan dat zwangerschapsgevoel erbij krijg...

14. mitsu

mitsu Lid

10 dec 2008
    21
    0
    0
    Log. Medewerkster
    Haelen
    gefeliciteerd met je zwangerschap

15. rensje

rensje Fanatiek lid

30 nov 2008
    2.079
    1
    36
    hee meiden,
    ten eerste allemaal proficiat.
    Ik voelde 2 weken geleden ook niets, maar dat begint nu wel te komen. Als ik niet op tijd eet word ik echt hondsberoerd. Heb gelukkig nog niet hoeven over te geven. En heb wel regelmatig hoofdpijn. Wees echt blij als je je goed voelt, hoeft helemaal niet echt misselijk te worden hoor om zwanger te zijn. Dan heb je gewoon geluk, iedereen reageert anders op de hormonen.
    veel liefs rensje

16. black devil

18 okt 2006
    98
    0
    0
    verzorgende
    enschede
    ik had tot aan de 5,5 week ook nergens last maar maar nu verlang ik weer terug na die tijd, ben nu namelijk heel erg misselijk , doodmoe en veel hoofdpijn.
    En heb er op dit moment ook nog het virus bij wat er nu heerst dus ben niet zo blij nu.
    Mah jah hopelijk gaat het allemaal wel weer over

17. ambholas

ambholas Lid

20 jan 2009
    78
    0
    0
    student HBO-V
    ergens in noord-brabant
    Nou dames, morgen ben ik 6 weken zwanger en ik voel me nog steeds hartsikke goed. Had dinsdag nog een keer een cl test gedaan en ook deze was postitief. Ik heb gewoon echt nergens last van, behalve van mijn borsten. Kan je ook je hele zwangerschap er niks van merken? 20 febr. heb ik een afspraak bij de verloskunde, dus nog even afwachtend.. :)

18. chantal21

chantal21 Actief lid

28 mrt 2008
    179
    0
    0
    verzorgende
    Hoogezand
    van harte gefeliciteerd met je zwangerschap en geniet er maar lkkr van

groetjes chantal

19. Mimi25

Mimi25 Actief lid