Na het verlies van ons kindje aan Trisomie 18, zijn we nu weer zwanger. Gisteravond de test gedaan. Ontzettend blij maar toch ook best wel een beetje bang dat het weer mis gaat. Maar ik blijf positief!
He meid, ik hoop dat je ondanks het verlies van jullie kindje hier heel blij mee kunt zijn. Kan me voorstellen dat je erg bang bent dat het weer mis kan gaan. Geef je er aan over en probeer te genieten. Ik denk dat hoe meer je er aan gaat denken, je het jezelf er niet makkelijker op maakt. Ik heb er natuurlijk geen ervaring mee, maar hoop dat het iets helpt. Gefeliciteerd natuurlijk!
Gefeliciteerd! Heb ff gegoogled... Wat erg zeg! Ik ben ook zwanger en onzeker, hiervoor 2 miskramen gehad. Het chromosomenonderzoek is bij ons ook gedaan maar de uitslag hebben we nog niet.... Probeer positief te blijven. Bedenk een reden waarom het nu goed MOET gaan. Ik vertel mezelf dat de kans op een chromosoom afwijking heel klein is, 3 keer is scheepsrecht, de uitteldatum is de geboortedatum van mijn overleden schoonmoeder enz. Alles om positief te blijven. Zet hem op!