Hoi allemaal, Ik zal mijzelf even voorstellen: ik ben Nathasja, 31 jaar en kom uit Almere. Eind juli dit jaar hebben mijn man en ik besloten te stoppen met de pil. 2 weken terug zijn we er dan ook achter gekomen dat we zwanger zijn. We hebben wel 4 testen gedaan , omdat we het niet konden geloven. 27 septemebr hebben we de eerste afspraak bij de vk. Ik vind het allemaal wel erg spannend en hoop dan ook dat alles goed gaat. Ik zal vaak hier op het forum te vinden zijn denk ik. Groetjes Nathasja
Hoi Natashja, Gefeliciteerd met dit geweldige nieuws. Als je naar de Bevallingsforumlijst van mei gaat kan ook met nog meer moeders praten die in mei zijn uitgerekend. Is ook wel heel erg leuk! Zit er zelf ook bij!!!! Geniet ervan!!! Liefs Joyce
Hoi Joyce, Jij ook van harte gefeliciteerd. Waar kan ik de Bevallingsforumlijst van mei vinden? Lijkt me namelijk ook erg leuk. Liefs Nathasja
Je kan de bevallingslijst forum vinden onder 'zwanger zijn' en dan helemaal onderdaan. Dus nu zit je in 'ik ben zwanger' maar als je doorscrolled naar beneden vindt je de forum lijst! Suc6!!! X Joyce