Hallo allemaal, Ook hier weer een zwangere vrouw..Voor de 4e keer in mijn leven zwanger, helaas allemaal MA's gehad... Dus laten we hopen dat het nu goed gaat komen.. Heb er wel een heel zeker gevoel over, al wisseld dat per moment, vorige keren had ik dat niet ! Iedereen die zwanger is GEFELICITEERD!
gefeliii!!! wat ontzettend spannend en ook eng moet het zijn voor je. ik wens je een supermooie zwangerschap!
Ja is doodeng inderdaad! Maar mijn gevoel is dit keer wel anders, alsof het goed zit, maar ja, dat zegt zeker niet alles...
Gefeliciteerd!!! Heb nu vertrouwen in je lichaam en houdt dat positieve gevoel vast!! En hopenlijk kan je straks van je wondertje in je buik gaan genieten.
Gefeliciteerd meid, wat zal het spannend en eng zijn ! Probeer positief te blijven......hoop dat je een hele fijne zwangerschap zal hebben
Zeker wel op je gevoel afgaan! Van harte gefeliciteerd iig en ik hoop echt dat het allemaal goed blijft gaan, het is je gegunt!
Dan komt het nu vast helemaal goed! Ik heb zelf 3mk gehad, van de eerste wist ik niet dat ik zwanger was maar bij de andere 2 had ik er meteen geen goed gevoel over. Nu ben ik inmiddels 15 weken zwanger en had hier meteen een goed gevoel over Mijn verloskundige zei ook dat dat vaak zo was. trouwens, jullie gaan ook nog adopteren?