Omdat ik het nog niet aan iedereen kan vertellen (eerste de cruciale weken voorbij) maar ik het toch kwijt wil....ik ben zwanger van ons derde kindje!!! Meteen de eerste keer raak terwijl het bij de vorigen een half jaar en een jaar duurde..ik mag niet klagen Moet er nog wel ff aan wennen hoor...had dit echt niet zo snel verwacht.. Trouwens..voor iedereen die overweegt de sensitest te doen, de test die je 6 dagen voor je nod kan doen...zonde van je geld. Was bij mij ontzettend negatief, geen streepje te zien maar ben toch echt zwanger na een 'normale' test op mijn nod...
Gefeliciteerd! Straks een mama van drie, lijkt me heerlijk. Hopelijk kun je nu al genieten van je zwangerschap en heb je niet teveel kwaaltjes. Ik wens je een fijne tijd!
gefeliciteerd meid!!! Ik vindt dat iedereen gewoon moet afwachten tot zijn nod maar ja wie ben ik hahaha
Van harte! Wij kunnen elkaar de hand schudden. Ik heb net ontdekt dat ik ook zwanger ben van onze derde!
helaas..dezelfde dag nog ging het mis, flinke bloeding die twee dagen aanhield, ga ervan uit dat het mis is gegaan. Maar waarom voel ik me dan nog steeds zwanger? Duurt het misschien even voordat de hormonen uitgewerkt zijn ofzo?