..Sinds een uur weet ik dat ik zwanger ben...de wereld staat op zijn kop..er moet zoveel gebeuren, ik ben zo blij!
Hehe Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap, geniet er maar van! Je hebt nog even de tijd hoor om vanalles in orde te brengen Liefs Kirby
Gefeliciteerd , en idd je hebt nog genoeg tijd om alles te regelen hoor En een mooie banner zou niet verkeerd staan
Ik heb het twee uurtjes geleden aan mijn kerel verteld en die is net zo blij als ik ben..Vreemd hoor wat er nu allemala in je hoofd gebeurd..Ik loop over van de energie en ik kan eigenlijk niet wachten om het aan iedereen te vertellen! (maar dat zal nog wel even 'moeten') Misschien morgen de huisarts maar even bellen ofzo..In elk geval hier nog maar even goed rondneuzen op de ándere forums..dus niet meer bij "zwanger willen worden"haha..Joehoe ik ben zo blij... Dank je voor jullie superlieve enthousiaste felicitaties..En ook aan alle anderen hier die zwanger zijn: gefeliciteerd! Liefs en een blij dansje van niva
hey ik had het al bij het topic voorstellen gezet maar meid nogmaals van harte gefeliciteerd geniet er maar lekker van groetjes annegie