5 september gestopt met de pil, na de bevalling liep mijn menstruatie niet goed. Werd ongesteld dwars door de pil heen. We wilden graag een tweede maar hadden zoiets van we zien wel. Dit keer wilden we er niet teveel mee bezig zijn. En ja hoor meteen raak. Dat had ik toch niet kunnen dromen. Dacht dat het wel even zou duren voordat mijn lichaam dat zou kunnen. Vorige keer was in ronde 3 raak. Ook erg snel vond ik. Ben blij dat ik 1 van de gelukkigen ben die zwanger kan worden zonder problemen(tot nu toe dan). Dus wederom maar weer aangemeld voor moeders voor moeders. Vond het niet leuk steeds een potje vol plassen, maar als je op zo'n manier een andere vrouw gelukkig kan maken dan doe ik dat graag. Wil hierbij ook graag andere toekomstige mama's motiveren om mee te doen. Zwanger worden is niet vanzelfsprekend!!! Hier een link waar je je kunt aanmelden en meer info krijgt Home Page Veel liefs en succes met zwanger worden/zijn
Gefeliciteerd!! Ik ben inderdaad héél blij dat vorige week de laatste flessen opgehaald zijn, maar zou het zeker bij een volgende zwangerschap weer doen!
gefeliciteerd met je zwangerschap. En bedankt dat je meedoet aan moeders voor moeders. Is heel welkom. (zie onderschrift)
Van Harte gefeliciteerd!!! en mocht ik zwanger zijn,ga ik me zeker opgeven voor moeders voor moeders ( hopelijk komen ze het alleen wel hier ophalen,zie me al rondrijden met die flessen,maar dat zien we dan wel weer)
haha, toen ik nog in hoorn woonde moest ik ook elke week die flessen wegbrengen. Maar ik moet zeggen dat het wel op een discrete plek was. Gewoon je kratje in een box doen en een nieuwe eruit halen op een afgelegen parkeerplaats. Hoop dit keer dat ze het hier in zaandam gaan ophalen.
Gefeliciteerd met je zwangerschap! wat fijn dat het zo snel is! En goed dat je mee doet met MvM! Ikzelf ben net ook zwanger en bij ons ging het ook niet vanzelf, ik heb zelf clomid moeten gebruiken. Dus ik ga ook zeker meedoen!!