Nee, het was geen griepje..... de test gaf zojuist echt 2 streepjes weer. Ben de hele week al misselijk geweest en heb mezelf continu voorgehouden dat het vast een buikgriepje was Dat was het dus niet, YES! Het dringt nog niet echt door, vandaar dat ik het hier op schrijf Iedereen die zit te wachten op de NOD, Sterkte!
Thanks! Weet inderdaad niet zeker of mijn banner klopt.....Had anders dit weekend ongesteld moeten worden, dan ben je toch gelijk 4 weken zwanger? Die 2 weken krijg je toch cadeau ? Weet wel dat het gebeurt is op 3 oktober en met die datum kwam ik op 30-06-2011 uit. Maakt allemaal niet uit, de test spreekt de waarheid en die geeft aan dat ik zwanger ben
moe je je banner even vooruit zetten toch?? dan ben je 3weken en 6 dagen??? leek me al sterk om 6dagen eerder te testen Natuurlijk spreekt die test de waarheid.. is geen aanval hoor
Weet ik Het is onze 1e en ik heb dus de conceptiedatum ingevuld op zo'n draaischijf en toen kwam 30-06-2011 er uit. De banner maakt daar dan 3 weken en 1 dag van, dus ergens doe ik iets verkeerd. Maar heb 'm al aangepast, bedankt voor je hulp..... Ga zo nog een testje doen
laat je je testje even zien hier?? enneh...... als ie lichter is... komt dat natuurlijk doordat het geen ochtendurine is
Hebben inmiddels (gisteren) ook een clear blue test gedaan en die zei echt "zwanger" Dus er is geen twijfel meer mogelijk, het is echt zo en we zijn er ontzettend blij mee. Raar hoor om morgen naar het werk te gaan en er daar niets over te kunnen zeggen. Ervaren jullie dat ook zo?