Eindelijk kan ik jullie vertellen dat ook ik vanavond positief getest heb! Ik kan het nog steeds niet geloven... Ik ben er helemaal ondersteboven van! De eerste test heb ik op 3 dagen NOD gedaan (album) toen was ik er (ondanks een mini streepje) toch niet helemaal zeker van. Maar nu met test nummer 2...! absoluut ZWANGER! Helemaal in de wolken!
Hallo Jazzke, Gefeliciteerd meid! Ik begrijp je onzekerheid bij die eerste test. Heb vandaag precies hetzelfde. Doe tweede test donderdag en ik laat het je weten. Echt super voor je. Nogmaals: GEFELICITEERD! Juud
thanks en heel veel succes ermee... Die onzekerheid is echt niet normaal meer, ik weet er alles van! En zelfs met een streepje denk je... "het zal wel een foute test zijn" Veel succes en ik hoor het graag! Jess
Van harte meid De 2de test welke was dat? Heb gisteren een Clearblue test gedaan Moet wachten... jessica
Haaa Jess, Ik zou het je laten weten. Ben naar huisarts gegaan en die heeft me verzekerd dat dat vage lijntje voldoende bewijs is. Dus ik zwanger met je mee! Nogmaals proficiat!
nou Juud! van harte gefliciteerd! November was een goede maand dus! En wij worden augustus mama's! Mooier kan toch bjna niet!