Het is echt een wondertje. Al 4 jaar proberen wij zwanger te worden. 2 jaar geleden hebben we daarvoor ook 3 keer IUI gedaan, helaas zonder resultaat. De behandelingen hebben we gestaakt toen mijn schoonmoeder erg ziek werd en we zijn niet meer teruggegaan. En nu opeens... zwanger!!! Ik was er compleet niet mee bezig! Heb geen idee wanneer mijn laatste menstruatie is geweest Mijn cyclus is erg lang en onregelmatig en mijn man heeft zgn. traag zaad. De gyn gaf ons 1-2% kans per maand om zwanger te worden. En nu is het opeens gelukt!! Ik vind het doodeng natuurlijk. Als het allemaal maar blijft zitten! Ik heb ook al 4 testen gedaan want ik geloofde er niks van. Ik had al mijn hoop verloren en geloofde het écht niet dat het opeens gelukt was. Morgenochtend krijg ik meteen een echo. De Clearblue geeft aan dat ik sowieso al meer dan 5 weken zwanger ben en hoeveel weken dus precies dat horen we morgen. Een wonder is het.... Voor iedereen die in de MMM zit of zat en de hoop compleet is verloren... het kan echt. Ik weet hoe het voelt om alle hoop te verliezen en er oprecht niet meer in te geloven. Maar soms gebeurt er een wondertje en het is jullie allemaal keihard gegund! Uiteraard heb ik meteen Moeders voor Moeders gebeld, zelf heb ik ook Pregnyl gebruikt in het verleden dus ik wil graag iets terugdoen.
Meid, wat heerlijk, wat bijzonder en ja, echt een wonder, ze bestaan!! zie ook Blof Alles is liefde: voor wie denkt dat het te laat is, ergens om de hoek wacht soms geluk!! en ik weet hoe het voelt!!! zie mijn banner! Geniet! Gefeliciteerd! Eef
super!!! hier ook zo een verhaal na 25mdn zwanger, heb al 5 testen gedaan omdat ik het niet kon geloven, maar de testen liegen er niet om
krijg er kippenvel van, zulke mooie dingen die kunnen gebeuren! van harte gefeliciteerd!! spannend de echo! wel fijn dat je gelijk terecht kunt! Succes zo! (vannacht zeker niet heel veel geslapen door de adrenaline...kan ik me zo voorstellen?) Ik ben benieuwd hoe ver je bent. Heel veel geluk!
wauw wauw zo was het bij ons ook. Wij hebben er bijna 5 a 6 jaar overgedaan en ook al 6 keer iui gehad 2 keer ivf en toen was ik er klaar mee. Toen dus gestopt en was er ook niet meer mee bezig en zo in een keer 8 weken zwanger test gedaan toen. Veel plezier en geniet er gewoon van.