ja , ben zwanger ..whiiiii had begin december een miskraam en een curretage gehad..en mijn menstruatie bleef maar uit , dus 2weekjes geleden had ik een zwangerschapstest gedaan en die bleek negatief..ok dus had ik gisteren bloed laten trekken voor eigenlijk mijn bloedgroep te weten. de dokter zei dat hij ook een zwangerschapstest ging doen. dus khad vanavond voor de uitslag gebeld! en jah hoor ..zwanger! ben echt zo blij ..maar ik probeer me er niet te hard op te verheugen uit angst voor een nieuwe miskraam, maar we hopen natuurlijk het beste! langs deze weg wil ik alle meiden die ook miskraam hebben gehad veel sterke wensen , en ik hoop dat binnekort jullie droompje ook mag uitkomen! want jullie verdienen het! dikke knuffel sara
GEFELICITEERD! Heb je nou ook weer een thuistest geprobeerd? Om te kijken of die ook positief is? X Neia
Heeeeeeeee wat goed zeg gefeliciteerd he! en nu op die roze wolk gaan zitten en er niet meer vanaf komen he groeten jennie72
Hoi, wat fijn zeg! Weer zo snel zwanger! Nu hopen dat alles goed gaat, hoop het echt voor jullie! Ik heb net weer mn 2e mk gehad, was gelukkig ook wel snel weer zwanger na de 1e mk maar helaas... Ik hoop dat ik nu net zo veel geluk heb als jou en ook zo snel weer zwanger ben! Wist je ook wanneer je eisprong was, na de mk?Of is het gewoon toeval? ben ik wel benieuwd naar! Wij gaan gewoon weer meteen verder zo gauw ik mn ei heb weer klussen.. meis, heel veel succes en hoop dat jullie straks een mooi wondertje vast mogen houden Liefs Syl
het was eigenlijk puur toeval en khad gewoon gezorgt dat we zeker om de 3 dagen geklust hadden dusjah khoop dat het voor jou binnekort ook weer zo is..ik ga er proberen van te genieten , maarja is wel moeilek.. veel succes Syl dikke knuffel
nee dat had ik nog niet gedaan , maar wel 2 weken geleden en toen was die negatief dus.. ben nu wel echt zwanger khoop echt dat nu alles wel goed gaat gaan! dikke knuffel! sara
Dan gaan wij ook eens snel om de 3 dagen klussen... Zou echt leuk zijn als ik volgende maand weer zwanger ben en blijf deze keer Liefs Syl