onverwacht zwanger

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door pheline, 15 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pheline

pheline Fanatiek lid

15 dec 2010
    1.455
    0
    0
    mijn vriend en ik waren al 9 maanden aan het proberen om zwanger te raken, afgelopen maand een heel lichte positieve test maar helaas werd deze alleen maar lichter en ging het een paar dagen later fout.

hierna naar de huisarts geweest omdat we het een beetje zat waren aangezien ik een super regelmatige cyclus heb en altijd op tijd mn eisprong, doorverwezen naar de gynaecoloog. ik had op 30 juni mn eisprong en op 4 juli moesten we voor het eerst bij de gynaecoloog komen. dus we hadden zoiets van we doen deze maand niet zoveel moeite ervoor en wachten eerst de afspraak bij de gynaecoloog af.

eenmaal daar ons verhaal gedaan en heeft ze een traject van onderzoeken opgezet. uitstrijkje gedaan en inwendige echo gehad, mijn vriend heeft afgelopen woensdag zijn zaad ingeleverd en ik moest vandaag bloedprikken voor allerlei dingen.

gister was mn nod en ik moest om 08.00 uur op mijn werk zijn. ik stond op en kreeg opeens een drang om te testen terwijl ik wist dat ik vandaag ook op zwangerschap geprikt zou worden in het zh. toch een test gedaan gister en op het moment dat ik er wat urine op druppelde kwam er meteen een dikke streep te staan.:$

kon het niet geloven, nu eenmaal 3 pos testen en 1 pos cb test (2-3 weken) verder werd ik net nog gebeld door het zh dat het bloedonderzoek ook bevestigde dat ik zwanger was.

ik was er zo van overtuigd dat het deze maand niets zou zijn, ik had op wat zere borsten na ook helemaal geen symptomen

we zijn echt zoooo blij, maar ook nog voorzichtig ivm afgelopen maand. alleen heb ik nu wel echt het gevoel dat het goed zit.

de 25ste moeten we wel nog terug naar de gynaecoloog dit was eigenlijk een afspraak waarin we de uitslagen van alle onderzoeken zouden krijgen en kijken wat er verder gedaan ging worden maar dit is nu omgezet naar een zwangerschaps afspraak:D

Ik moest dit echt even kwijt, zit hier met een bigsmile op mijn gezicht en krijg deze er niet meer af

zou het toeval zijn dat we precies nu we bij de gynaecoloog lopen zwanger zijn of is het omdat we er deze maand juist weinig aangedaan hebben??? herkent iemand dit?

2. peekaboo

peekaboo Niet meer actief

allereerst gefeliciteerd !!
    hier ook zoiets meegemaakt :)
    een jaar geprobeerd niets toch maar eens onderzoeken laten doen eerst men man zen zaad laten testen en ook die maand niks voor gedaan ook een verhuis gehad van 150 km verder dus echt niet bij stil gestaan en nog voor we de uitslag hadden van dat onderzoek had ik een positest en inmiddels is men meisje al 4 maand en half :)

3. pheline

pheline Fanatiek lid

15 dec 2010
    1.455
    0
    0
    oh wat top.... ja hoop hier wel echt dat het goed blijft gaan.
    heb er wel een goed gevoel bij maarja het blijft toch wel een beetje spoken...

4. peekaboo

peekaboo Niet meer actief

positief blijven er is altijd een zeker risico en ik snap dat je voorzichtig bent enzo maar toch proberen positeief te blijven en te genieten ! ik duim mee voor een plakbeeb !;)

5. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Gefeliciteerd :D

6. veronique23

29 jun 2009
    39
    0
    0
    gefeliciteerd!!!

hier ook 25e naar gyneacoloog was ook eerst een afspraak voor verdere onderzoeken.
    en is nu ook een zwangerschaps afspraak geworden:D

7. pheline

pheline Fanatiek lid

15 dec 2010
    1.455
    0
    0
    oh wat leuk..... gek idee he haha

ben heel benieuwd of ze dan een echo wil doen... zou het wel heel mooi vinden

8. veronique23

29 jun 2009
    39
    0
    0
    ik krijg wel een echo zei ze want de vorige keer was er alleen een vruchtzakje te zien dus dan kunnen we kijken hoe het nu verder isen of er ook werkelijk een vruchtje is

9. amber23

amber23 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    1.239
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd

10. pheline

pheline Fanatiek lid

15 dec 2010
    1.455
    0
    0
    @ veronique: oke ja ik had net mn eisprong gehad en dat kon ze wel zien op de echo maar verder was er nog niets te zien.

ik heb vandaag wel even doorgegeven dat ik zwanger ben en ze heeft de afspraak nu dan omgezet maar of ze dan een echo gaat doen dat weet ik niet. hoop het wel

11. Lola83

Lola83 Actief lid

6 jun 2011
    424
    208
    43
    Vrouw
    Bijzonder verhaal... Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!

12. LieseLeentje

LieseLeentje VIP lid

18 sep 2008
    5.406
    138
    63
    Vrouw
    Gefeliciteerd!

13. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

gefeliciteerd en geniet er van meid

14. Sabrina1984

Sabrina1984 Fanatiek lid

9 jun 2008
    1.754
    0
    36
    verkoopster
    oosterblokker
    allereerst van harte gefeliciteerd meid!

hier ook meegemaakt met me dochtertje.
    1.5jaar bezig geweest we zouden maandag naar de gyn gaan en zaterdags een posi test.

geniet ervan meid.

liefs sabrina

15. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Gefeliciteerd! Hier ook in de maand dat w eer absoluut niet mee bezig waren zwanger geworden! Had mijn eisprong op dag 38 dus dacht toen al overtijd te zijn haha!

Lekker genieten hoor vooral na zo'n knaltest!

Deel Deze Pagina