Wow, kan 't bijna niet bevatten, maar had toch echt vanochtend 2 positieve zwangerschapstesten Onze wens was om 2 kinderen zonder te groot leeftijdsverschil te krijgen, maar dan moet het natuurlijk wel lukken. 29 Maart ben ik voor het laatst ongesteld geworden en had wel vaker zwangerschapstesten van sensitest gedaan, maar in eerste instantie kwam daar 1 streep tevoorschijn en gooide ik de test al na 1 minuut weg. Vanochtend had ik zoiets van: laat ik eens wat langer wachten, en ja hoor...er verscheen nog een streepje erbij. Heb manlief meteen naar het Kruidvat gestuurd (handig dat we vlakbij Belgiƫ wonen, daar zijn de winkels 's zondags geopend ) om een digitale test en daar stond met grote letters zwanger op. Ik weet dus niet hoever ik ben, ga morgen eerst maar even naar de huisarts toe. Meestal krijg je dan toch een echo om te bepalen hoever je bent? Ondanks het feit dat ik hondsberoerd ben dankzij een flinke verkoudheid, kan mijn dag niet stuk. Zelfs Lynn moest lachen toen ze ons zag dansen door de woonkamer.
Bedankt allemaal voor jullie felicitaties. Diegenen die ook (net) zwanger zijn, gefeliciteerd en voor de rest duim ik dat het ook snel zover mag zijn. liefs Bianca.
thx allemaal. Ik kan donderdagochtend al terecht voor een eerste afspraak en een echo. Spannend. Hoop dat alles goed is. Duimen jullie voor me! liefs Bianca.