Na ruim 2 jaar eindelijk zwanger na het opgeven

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door anderea, 23 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anderea

anderea Lid

23 sep 2014
    70
    0
    0
    Coach van een sport groep
    Nijmegen
    Goedemorgen allemaal,
    Wat een verrassing! Sinds 3 weken terug ontdekte ik dat ik uiteindelijk zwanger ben van ons 2de kindje. Terwijl we het eigenlijk op gegeven hadden. En ik nu net alle maal kansen pak op me werk, en het eigelijk dus niet uit komt (klinkt niet aardig maar zo bedoel ik het niet.) ik werk in een sportschool als sportleraar en zou net beginnen aan nieuwe cursussen voor nieuwe groepslessen. Bij mijn vorige zwangerschap was is super fit maar nu geen kracht meer en super moe.
    Ik ben nu 8 weken en wil het pas op me werk zeggen als ik me echo heb gehad bij 10 weken als ik meer weet of het goed zit allemaal. (kan bijna niet geloven na 2 jaar) alleen ik trek het allemaal niet meer. En weet niet zo goed wat ik moet doen, moet ik het nu al zeggen omdat ik zo moe ben, of hebben jullie tips?? Voor moeheid? Vroeg naar bed gaat niet heb late diensten en moet er altijd vroeg uit voor me meisje om haar naar school tebrengen, papa kan der niet brengen die begint al heel vroeg op het werk. Tips misschien iemand?

2. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Om te beginnen, van harte gefeliciteerd. Jullie wachten en geduld is eindelijk beloont.

Moe zijn hoort er helaas echt bij. Heb je zo overdag niet eventjes tijd om te gaan slapen? Al is het maar voor 10 minuutjes? Als je kleintje op school zit en voor je werk? Dat hielp mij er altijd wel door een. En verder is het doorbijten helaas.

3. baby90

baby90 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.032
    316
    83
    Vrouw
    Gelderland.
    Als eerste gefeliciteerd:D
    Ik ben nu 6 weken zwanger en ook enorm moe. Net 2.5 uur gewerkt en ik ben echt kapot!
    Verschrikkelijk gewoon.. vroeg naar bed wanneer je de mogelijkheid hebt. En idd, even op bed of op de bank gaan liggen overdag. Succes:)

4. Drieka

Drieka Niet meer actief

Proficiat!!! Ja die vermoeidheid is echt heel erg slopend in het begin, rond de 12 weken was dat wel verreweg over bij mij.

5. anderea

anderea Lid

23 sep 2014
    70
    0
    0
    Coach van een sport groep
    Nijmegen
    Dank jullie wel ja ik denk, idd maar middagdutjes gaan doen, verder wat vinden jullie van het feit sporten en zwanger zijn officieel gezien tot 3 maanden ben je gewoon nog een high mover en dat loopt steeds daarna iets af.

6. MZS

MZS Fanatiek lid

7 mrt 2014
    1.605
    0
    0
    Home sweet home
    gefeliciteerd!
    en tips? luisteren naar je lichaam voldoende rusten ja ik zou het dan wel melden aan je leidinggevende dan kunnen ze je misschien andere diensttijden geven of ander werk?

7. Holadiee

Holadiee Bekend lid

4 jun 2012
    551
    141
    43
    Nederland
    Gefeliciteerd!
    Wat balen zeg... Ik zou niet zeggen dat je zwanger bent, maar wel dat je een beetje ziekjes bent waardoor je erg moe bent. Inderdaad als tip: luisteren naar je lichaam!

Deel Deze Pagina