Gisteren had ik ongesteld moeten worden maar er is niets gebeurd. Vanochtend een testje gedaan en er verscheen een heel licht 2e streepje. Vanmiddag nog eens getest met CB en die was vet positief. Ik ben zwanger!!! Ik wil alle meiden die een onregelmatige cyclus of lange cyclus hebben een hart onder de riem steken het is echt echt mogelijk. Als ik nu ongi was geworden had ik een cyclus van 38 dagen gehad. Hahah maar nu gaat ie negen maanden duren!!
Woohooooooooow Lelie en ik wil echt de eerste zijn om je van harte te feliciteren ! Geniet ze meidje ! Zalig dikke buikje gaan kweken !
gefeliciteerd meid!!! helemaal fantastisch! ik heb in mijn temp kaartje ook zo'n dip als jij op DPO 10....... zou het dan bij mij ook? ik hoop het zo!!!!!! liefs elfje
Hartstikke gefliciteerd meid.....geniet er lekker van kom je wel af en toe nog eens babbelen bij t tempclubje liefs liselotje
hey die Lelie!! wat een fantastisch nieuws om de dag mee te beginnen! gefeliciteerd meid!!! ga er maar lekker van genieten