Hallo allemaal, Wat een leuk forum en zoveel leden, ongelofelijk. Ik ben zwanger en blij en bang tegelijkertijd. Dit is mijn 8ste zwangerschap. De 3de en 6de keer was een miskraam in de 7de en 6de week. Allebei gecurrateerd. Ik was zwanger na de eerste keer ongesteld te zijn geweest na het stoppen met de pil. Dit is 1x eerder voorgekomen en de andere keren was het meteen de eerste keer raak. Uitzonderlijk zoals ik hier heb gelezen. En vooral omdat ik nu al boven de 40 ben. Dus ik bof maar. De komende weken zijn best wel spannend.
Wauw wat ben jij supervruchtbaar zeg haha! Van harte gefeliciteerd! Ook ik heb eerder een miskraam gehad dus dat bange en blije gevoel komt mij helemaal bekend voor. We gaan ervoor! Liefs
Bedankt voor de leuke reacties. Inderdaad, super vruchtbaar, we hoeven elkaar maar aan te kijken en dan.....
Begrijp ik goed MamaDeLuxe dat je ook je 6de kindje verwacht in maart '09? En je bent pas 26 jaar? Wou, weet je dat dat ook altijd mijn wens is geweest. Een groot gezin en niet al te lang wachten met kinderen krijgen. Helaas liep het allemaal heel anders in mijn jeugd door iets dat ik mee heb gemaakt en was pas op latere leeftijd toe aan een man (als je dat zo kunt zeggen, ha,ha). Heb mijn man pas ontmoet toen ik 28 was en ik was bijna 31 toen de eerste kwam, dus we waren er toch nog snel bij. Vandaar dat ik nu over de 40 ben en we ons 6de kindje verwachten. Kan er dus eigenlijk niets aan doen. Nu maar hopen dat de kinderen het niet erg vinden om oudere ouders te hebben. Maar zal wel meevallen denk ik.
hey das mooi he nog zwanger en wel ik zag het boven de 40 ik word er volgende maand 42 en ben nu 7 maand ver..... ik vind het wel wat zwaarder hoor , maar het lukt zo ook wel veel succes en laat alles goed controleren heb vruchtwaterpunctie gedaan en 3 D echo dus ik ben redelijk gerust nu Liefs Ritje
hoi els, wat maakt leeftijd uit. Kinderen merken toch niet dat je ouder bent dan andere. Je blijft zo jong als je jezelf voelt, Gefeliciteerd hoor met je zwangerschap!
Bij sommige van jullie staat dat je gependeld hebt en een jongen of een meisje verwacht. Is dit hetzelfde wat mijn oma aan me liet zien: een naald aan een draad en dan eerst 3 keer langs je hand omhoog doen en dan boven je hand stil laten hangen en als hij een rondje maakt is het een meisje en als de ring heen en weer gaat dan is het een jongen? Of is dit weer heel iets anders.