Ook ik even...

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door mistimon, 20 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mistimon

mistimon Actief lid

18 jul 2006
    214
    0
    0
    Ik weet dat de oplossing is dat ik gewoon naar de dokter moet gaan maar goed, het is zondag en a.s. vrijdagmiddag is het eerste moment en laatste moment om te gaan ( moet gewoon werken en zaterdag op vakantie)
    En toch wil ik het volgende even kwijt:
    In april 2006 besloten we de pil aan de kant te zetten, maar inmiddels is het augustus en ben ik nog steeds niet ongesteld geweest, dat kan natuurlijk maar ik voel me er niet lekker bij. Dus ik test me rot met zwangersschapstesten, ik bedoel het kan maar zo zijn dat ik niet meer ongesteld wordt OMDAT ik zwanger zou kunnen zijn.
    Echt fanatiek ben ik er niet mee bezig, maar toch voel ik me onwijs raar.
    De bekende kwaaltjes als veel moeten plassen, ontzettend moe, mood-swings, raar gevoel in onderbuik die zijn allemaal aanwezig... maar ik test nog steeds negatief. Ik begin me zorgen te maken. Iemand hier ervaringen mee of adviezen?

2. Niet meer actief

Hoi die Mistimon dat kan ook wel ontpillen zijn dat kan tot een jaar duren want je lichaam moet het nu zelf doen. Ik ben in Februarie gestopt met de pil en werd pas in April voor het eerst ongie en dat is nog kort. Er zijn dames die doen er een jaar over. Ik zeg niet dat je niet zwanger bent maar dat weet je pas als je naar die HA bent geweest ;) Dus gaan dan volgende week laat je even weten wat er uit kwam?Succes!!!!!!!
    groeten van een mom to be! jennie72

3. mistimon

mistimon Actief lid

18 jul 2006
    214
    0
    0
    hmm tevens waarschijnlijk een schimmelinfectie te pakken ( denk ik, nog niet eerder gehad)

Deel Deze Pagina