Iemand ooit gehoord of het gevoel gehad van kleine steekjes bij het schaambeen? Daar heb ik namelijk sinds vandaag last van. Ik heb wel regelmatig wanneer ik ongesteld ben als ik bv te lang heb gestaan, maar dan voelt het meer als een druk. Alsof d'r iets onderuit wil vallen zeg maar Maar nu voel ik af en toe kleine steekjes daar. Is er iemand die daar iets mee kan? -zucht- ik ben er echt teveel mee bezig Groetjes Gerrina
Hoi Gerrina, Ik heb hetzelfde sinds een week... ik ben echter nog aan de pil maar heb het idee dat ik zwanger ben. Voel me gewoon anders dan anders zeg maar, en ook die steekjes en veel pijn in mijn onderrug. Helaas zit er niks anders op dan te wachten en te testen... Veel succes! Liefs Manuela
Steekjes in je onderbuik... tja daar had ik al een week last van.. tis net of er ergens aan getrokken word, zie bij mij het resultaat!!1 maaaarrrrr, ik dacht ook eerst dat het ongikrampen waren. ik verwachte de duivels snel, maar die komen gelukkig niet meer.. Over 1 dag kan je testen.. spannend, zal voor je duimen liefs Faith
Jij nog van harte gefeliciteerd met je prille zwangerschap, Faith. Geniet er maar van Helaas ben ik vanmorgen ongesteld geworden. 1 dag vroeger zelfs dan normaal Ik heb 'm niet eens aan voelen komen. Ik werd vanmorgen wakker met buikpijn en dacht gelijk: SHIT! nee heh. Maar ja hoor Maar ondertussen ben ik nog steeds 24 uur per dag misselijk. Dat kan ik dan nu ook niet meer plaatsen. Als ik dat volgende week nog zo is dan ga ik maar es naar de huisarts. Groetjes Gerrina
He balen Gerrina... Ik heb vandaag mijn nod, maar nog niks in aantocht. Ik ga morgenochtend testen. Ik ben benieuwd! Liefs en kop op!
Ik hoop voor je dat het wegblijft Ik heb wel zin in goed nieuws. Ik zal voor je duimen Liefs, Gerrina
hoi hoi.ik heb ook al twee weken steken bij mijn schaambot in combinatie met soort ongi krampen in mijn buik :S Geen idee wat het betekend, maar ben wel overtijd xxx
Nou meiden, helaas... ik stond vandaag klaar om te testen en daar kwamen de duvels.. We hebben nu dus wel besloten om maar te stoppen met de pil en ervoor te gaan (in het geheim hihi) Ik heb vandaag foliumzuur Fem Natal van Davitamon) gehaald, en kreeg zelfs een cadeautje bij de DA mee, de VSM vertroetelbox. Er zit niet zoveel spannends in, maar wel een hele leuk slab waarop staat, ik eet mijn eten pas op als ik een toetje krijg Ik duim voor jullie verder hoor! Liefs Manuela
Hallo, ik zou als ik jouw was even kijken bij de topic zwanger worden en dan het stukje over jeepie creempie (of zoiets) hier staat een heel leuk stukje over deze krampen waar we (tot mijn verbazing ) allemaal last van hebben. ik zelf heb deze krampen ook , ik kan zelf mijn iets te krap zitten spijkerbroek niet meer aan omdat het nu zeer doet succes
Sinds gisteren heb ik ook krampjes bij mijn schaam streek en ik ben benieuwd wat het betekend. 7 September pas testen dus ik wacht maar af. Doei Teddy
hihihihi Komt me allemaal bekend voor. Ik heb ook erg last van de krampjes. Een vriendin van mij die zwanger is had dat dus ook. Ik hbe dus goeie hoop! Liefs Kim
Hey Meiden, Ik heb die steekjes ook gehad en een zeur gevoel in me buik,totdat ik het zo zat was en 6 dg voor mijn NOD ben gaan testen.....en zie het resultaat!! En die steekjes en dat trekkend gevoel heb ik nu redelijk de hele dag. Zal voor jullie duimen!!! Liefs
Hey, Weet niet of je mij bedoeld kim...maar ik liep al een week lang te huilen om niets en had steeds een soort opvliegers maar verder eigenlijk niks,ik had gewoon in een keer zoiets "ik ga testen"en ja hoor! En nu nog die steekjes en een trekkend gevoel en oja blubberborsten liefs