Ook ik ga hier terecht komen........

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Hannah, 3 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hannah

    Hannah Fanatiek lid

    19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Vandaag kwam de uitslag van het zaadonderzoek......
    Helaas niet goed. Er zijn wel voldoende spermacellen maar erg traag en veel zijn er onbeweeglijk.....De kans op een spontane zwangerschap is zeer klein.
    De huisarts heeft ons meteen doorverwezen. Binnen 5 dagen een oproep...

    Nu komen er ook meteen allemaal vragen. Komen we in aanmerking voor IUI of moeten we ook rekening houden met IVF/ICSI..
    Ondanks dat we er rekening mee hadden gehouden gezien mijn vriend's vader hetzelfde heeft gehad, komt het toch wel even hard aan....
     
  2. ElviraR

    ElviraR VIP lid

    28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Tjee meid, helaas ook welkom hier :cry: Kan me voorstellen dat het een hele klap is. Weet hoe het voelt helaas...
    Ik hoop dat het snel duidelijk is wat jullie nodig hebben, zodat er eindelijk een echte kans komt (zo zie ik het inmiddels). Schrijf maar lekker met ons mee hier!
    Heel veel sterkte samen!
    Liefs Elvira

    Ps; is je schoonmoeder dan ook via een behandeling zwanger geraakt?
     
  3. ah78

    ah78 Fanatiek lid

    29 dec 2005
    1.355
    0
    0
    Hey lieve Hannah,

    Als je zulk nieuws krijgt, is erg schrikken. Ik spreek helaas ook uit ervaring....
    Wel fijn dat je hier een topic geopend hebt, je zult merken dat je hier veel steun van iedereen vindt ;)

    Dikke kus, An
     
  4. Me2

    Me2 VIP lid

    30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Lieve Hannah, wat naar meissie! He getver...
    Mijn man z'n zwemmers zijn ook getest omdat zijn vader en zijn ooms alle 6 een probleem hadden, maar bij mijn man was gelukkig wel alles goed...ik had dat niet verwacht. Helaas bij jullie dus minder goed nieuws.....gelukkig wordt er wel snel actie ondernomen! Ik wens je veel sterkte en succes en ik hoop dat je dit jaar een kindje in je armen kan sluiten!
     
  5. Hannah

    Hannah Fanatiek lid

    19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Dank jullie wel meiden!Ik heb mezelf ook maar in het overzichtslijstje geplaatst........

    Mijn schoonmoeder is na 5 jaar spontaan zwanger geraakt van mijn vriend. In die tijd waren ze nog niet zo ver als nu. Bij zijn zus hebben ze wel wat hulp gehad..........
     
  6. Elvira

    Elvira VIP lid

    6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Hoi Hannah,

    Helaas, ook welkom hier op dit gedeelte.
    Ik hoop dat jullie snel een oproep krijgen en snel een plan de campagne kan worden samengesteld. Als je maar weet dat wij er hier voor je zijn!

    Liefs,
    Elvira
     
  7. lieke

    lieke VIP lid

    7 sep 2005
    5.596
    68
    48
    pittig nieuws hannah , gelukkig ben je hier niet alleen.
    Ik heb veel aan de steun van deze meiden hier gehad om het beter een plekje te geven dat het niet spontaan gebeuren kan allemaal.
    liek.
     
  8. Aldonza

    Aldonza Fanatiek lid

    16 aug 2006
    2.330
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hannah, dat is idd schrikken als je dat nieuws krijgt, ook al heb je er rekening mee gehouden.
    Is die eerste test via huisarts gedaan? Vaak willen ze in ziekenhuis nog zelf opnieuw testen en soms zelfs nog een keer herhalen op later tijdstip, omdat het ook een kwestie van momentopname kan zijn (er zijn zoveel verschillende dingen van invloed op zaadkwaliteit).
    Hoop dat je wel snel terecht kan in het ziekenhuis...grootste gedeelte van MMM bestaat uit wachten. Veel succes en hopelijk binnenkort toch iets positiever nieuws.
     
  9. Hannah

    Hannah Fanatiek lid

    19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Hoi Aldonza,

    De test is in het lab in het ziekenhuis gedaan. De huisarts heeft hem aangevraagd. Er is 7 dagen onthouding:D aan voorafgegaan.
    Bedankt voor je reactie!
     
  10. ElviraR

    ElviraR VIP lid

    28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    7 dagen :confused: Moest dat. Bij ons was het minimaal 2 en max. 7 dagen...
    Zoals Aldonza al zei;er wordt meestal 2 of meerdere keren onderzoek gedaan. Bij ons is nu in totaal 3 keer onderzoek gedaan. Helaas bleek uit alle 3 de uitslagen dat ICSI noodzakelijk is. Hopelijk is dat bij jullie anders!
     
  11. Elmo

    Elmo Niet meer actief

    Heel veel succes meid en helaas welkom hier!
    Elmo
     
  12. jolie

    jolie Fanatiek lid

    26 okt 2006
    2.089
    0
    0
    beveiliger
    vlaardingen
    Dat is niet goed het nieuwjaar beginnen. Ik hoop dat je niet lang in de mmm hoef, en dat je snel zwanger ben.
    Heel veel succes, en heb vertrouwen in de toekomst, we helpen je er wel door heen. Liefs Jolie
     
  13. angel1978

    angel1978 Actief lid

    6 sep 2006
    259
    0
    0
    Callcentermedewerkster
    Neer
    Hallo meiden,

    Ik hoop voor ons allen dat we in 2007 allemaal een walvis worden! ;)

    Groetjes Angele
     
  14. Hannah

    Hannah Fanatiek lid

    19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Precies! Dat we met zijn allen een reusachtige walvis worden!
     

Deel Deze Pagina