Ook ik ga me even voorstellen hier

Discussion in 'Even voorstellen' started by Antje88, Jan 16, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Antje88

Antje88 Bekend lid

May 8, 2013
    859
    13
    18
    Hallo,

Ook ik ga me hier even voorstellen! Sinds eergisteren weet ik dat ik ook bij de club zwangere vrouwen hoor. Echt super blij, maar nog wel erg onwerkelijk allemaal ;) Volgens mijn berekening ben ik dit weekend 5 weekjes zwanger, dus het is nog erg pril allemaal. Behalve dat ik behoorlijk gevoelige borsten heb, heb ik verder nog weinig zwangerschapskwaaltjes. Af en toe voel ik mijn baarmoeder een beetje wat lijkt op lichte menstruatiekrampjes, maar dat lijkt me eerlijk gezegd ook niet meer dan normaal aangezien er van alles gebeurd.
    Dit is mijn eerste zwangerschap, dus mijn vriend en ik vinden het erg spannend.

Ik lees berichten dat vrouwen graag die bekende zwangerschapskwaaltjes willen hebben zodat het een bevestigend gevoel geeft. Ik moet eerlijk toegeven dat ik dat ook heb. Alhoewel ik die misselijkheid niet hoef te hebben!!!

Maandag 10 februari hebben we een intakegesprek bij de verloskundige en ik kan niet wachten tot de eerste echo! :D
    Ik hoor verschillende mensen altijd zeggen dat wanneer je zwanger bent je ervan moet genieten, omdat de tijd zo snel gaat. Dat wil ik best geloven, maar aan de ene kant kan het mij niet snel genoeg haha! Ik wil mn frummeltje voelen in mn buik, ik kijk er naar uit om met een dikke buik te lopen en ik kan niet wachten tot ik ons wondertje in mn armen kan sluiten....

Maar goed, ik weet ook dat het in dit stadium nog alle kanten op kan gaan maar daar probeer ik niet teveel aan te denken!

Ik wens alle zwangere vrouwen een super mooie en bijzondere tijd toe en ik hoop dat ik mij, samen met jullie, over 8 maanden (voor mij dan) aan kan sluiten bij de club "moeders".

Doeg!!!!

2. Blemma

Blemma Fanatiek lid

Mar 11, 2013
    2,472
    16
    38
    Female
    Verpleegkundige in de wijk
    Hoi Antje welkom op zp!
    En gefeliciteerd met je zwangerschap!!

Ik weet het duurt nu lang maar als de periode voorbij is ging het je weer veel te snel hihi.

Geniet ervan :)

Share This Page