Gisteravond heb ik me aangemeld voor dit forum. We zijn sinds oktober ongevoor bezig om zwanger te worden, en eind november was dat ook al gelukt! Dat is toen helaas geeindigd in een MK.... Ik had altijd een hele regelmatige cyclus van 28 dagen. Maar omdat ik een MK had gehad, had ik er wel rekening mee gehouden dat mn lichaam even van slag zou zijn. Vandaag zat ik dan op dag 34. Toen ik de vorige keer zwanger was, had ik allerlei kwaaltjes. Maar daar heb ik nu totaal geen last van. Alleen mn borsten zijn ontzettend gevoelig en ineens veel groter geworden.... Toch vanmorgen maar een test gedaan, een digi van clearblue....en ZWANGER! Kan het nog niet geloven hoor! Om het absoluut zeker te weten ga ik dinsdag naar de huisarts voor een test!
Ja ik ook nog steeds niet, het is een heel apart gevoel. Kom je ook gezellig kletsen bij de september 2007 mama's
Mn mannetje kan het al helemaal niet geloven, die dacht altijd dat hij onvruchtbaar was haha! Ja gezellig lijkt me dat, maar kan het niet vinden...