Allereerst van harte Fafje! Ik heb gister voor t eerst positief getest en vind t ook doodeng.. 2,5jaar gewacht op het tweede streepje, en nu is t er... Toch voel ik me nog zo onzeker, jammer he. Mijn vriend is wat dit betreft helemaal gereserveerd en gelooft t pas als ie wat ziet denkt ie... Maarja, als ik gewoon niet ongesteld word.sja dat zegt dan toch wel genoeg?! Weet deze cyclus niet goed wanneer me NOD is, kan 29ste geweest zijn, maar ook pas morgen 1-1. Mijn theorie: Maandag posi ovu-test en geklust, ook de dagen er voor flink.. Dinsdag niet meer posi, waarom woensdag en donderdag weer wel een posi ovu-test, vind ik een raadsel.. Maar vrijdagsnachts hebben we ook gevreeen, en toen heb ik wat bloed verloren. Of dat dan maandagavond mn ei is geweest, en dat van vrijdag innestelbloed? Dan was NOD 29ste Of pas donderdag mn ei, dan is me NOD morgen... Ik ga zaterdag de digitale test doen! Dan de gyn bellen en gelukkig al met 7wk echo X
Hey Loekie! Jeetje wat gaaf voor je! eindelijk 2 streepjes...je geduld is eindelijk beloond! En ik duim sowieso voor je dat ie 9 mnd positief blijft! Wat betreft je NOd..hmm...als ie 29e was...dan was je theoretische de 15e...? En de 1e van jan de 18!? Maar je hoort ook soms...dat vrouwen hun ei hebben 11 dagen voor nod...dus dan kon je nod 29e zijn maar je ei 18! ( bij mn 1e zs had ik ook na de sex bloedverlies...en dat ruikt heel anders en ziet er heel anders uit dan ongi bloed, dus kon niet missen) Tja...wanneer je ei was...kan je nog wel schatten..maar die bevruchting si weer een ander verhaal...dus tja...VOORLOPIG...heb je HCG!!! dus ach dat tellen, is harstikke leuk allemaal...maar geniet jij nou maar lekker van je test! en je vent kan NOG ff genieten van je figuurtje...want die gaat (hopelijk vast en zeker) groeien!! Ik heb gister ook nog een digitale gedaan, moet ik eerlijk bekennen...manlief wilde ook weten hoelang precies...dus test zegt 3+ ( dus 5+)....tja dat scheelt mss een week met mn banner...maar ik wacht lekker mn afspraak bij de gyn af...en dan zie ik het wel! IK ga nu slapen ( net hele nacht gewerkt)...bekaf toedeloeeee liefs!!!
Hi Fafje! Gewerkt heel de nacht? Poeff en dat met oud en nieuw.. 5 of 6 weken.. Zwanger is zwanger! Soo leuk Ik zat te rekenen omdat ik dus voor of na me NOD zou zitten, erna zit altijd wat veiliger met testen natuurlijk... Maar goed. Ben gistermiddag en avond stront misselijk geweest. Vanochtend bij tanden poetsen overgegeven Kan ik nu nog blij om zijn, haha. Nu sinds vanmiddag weer misselijk. Moet toch haast wel goed zitten! Heb jij ook al snel een echo? X
tja! werken...je moet toch wat heh hiiihi...ach het was 200% uitbetalen...ken het wel gebruiken ..zal ik dan maar zeggen! Sinds vandaag maak ik me een btj zorgen...voel zo weinig..ben niet misselijk...in elk geval zoooo licht...kweet nie of het meetelt... Mn borsten zijn nog helemaal niet evranderd...en ik lees en hoor veel dat dat het eerste opspeelt...:S Wel veel plassen, verstopping...en wat lichte krampjes..maarja...mss ben ik veel korter dan ik denk..Ben vandaag even te bang om blij te izjn! Wel heel blij voor jou...wanneer mocht jij nou naar de gyn!? liefs!
Idd het geld is dan weer lekker Sja, bij zijn mn borsten ook niet anders, doen bij mij altijd wel zeer en zijn voller na de eisprong. En maar licht misselijk..er zijn maar zat vrouwen die helemaal nog niet misselijk zijn toch? Zelfs die echt niets merken van zwanger zijn. Niet druk maken, das t beste! En, boven alles, je hebt geen bloed! Hoe was dat bij je vorige zs dan? Toen heb je MA gehad, hoe ervaarde je de zs toen? Ow ik zie jij al 12-jan voor de echo! Spannend! Ik ga morgen bellen voor een afspraak. Ze zei toen bij 7wk, dus zal eind jan zijn? Geniet lekker van je avond! En we bekijken t maar even van dag tot dag, toch? X
Ja dat is ook wel waar...maar toch...juist met een MA....dan voel je het niet...en jij maar denken dat je zwanger bent...terwijl het vrchtje al paar wkn niet leefde! En dat terwijl ik toen mega klachten had...maar moet zeggen, pas toen ik erachter kwam...gign ik die klachten herkennen...maar misselijk ( niet overgen, maar wel heel misselijk) borsten ontzettend gespannen en gevoelige tepels, verstopping, hoofdpijn, duizelig, bloedend tandvlees, en dat hield aan t/m mn curretage...dus ik ben nu ineens zo bang! Oke nou ben beniewd wanneer je terecht kan..is altijd fijn wanneeer je een positieve echo hebt... Nou geniet jij nog van je avond en hou me maar op de hoogte! liefs!
Hey Fafje! Hoe gaat het bij jou? jij zit niet niet op september-2010 forum toch? Tis daar zo druk, bijna niet leuk meer. Wel 60 berichten op een dag. Maar lees zo af en toe wat en zal dan ook af en toe wat schrijven. Merk dat wanneer ik wel steeds inlog er zoooo mee bezig ben dat ik gewoon nachten wakker lig. Heb van de week dan ook wel beter geslapen, hoewel toch minstens 1x per nacht wakker en steeds bijna een uur nodig om in slaap te komen - geeuw @Kwaaltjes: Ben de ene dag kotsmisselijk en de andere dag weer helemaal niet. Wel veel honger. Moe valt dus wel mee, zelfs ondanks het slechte slapen. Ietsje emotioneel. Voor de rest eigenlijk nix vooralsnog Ja superzere (.)(.) Ik kan pas as maandag bellen voor een afspraak, jij dinsdag er naar toe! Spannend! X