Een vraagje aan de dames die al wat meer ervaring hebben met de verschillende pijnen. Ik heb begrepen dat bandenpijn anders aanvoelt dan kramp zoals menstruatiepijn. Hoe voelt bandenpijn en vanaf wanneer kan je dat al merken? Ik voel soms een soort kleine prikjes.steeds weer ergens anders onderin mijn buik. Voelt niet echt als kramp......kramp is veel vervelender en pijnlijker, dit is een beetje een zeurend pijntje af en toe...
Ik voel het als een beetje trekkerig gevoel in de liezen en daarboven. Je kunt het al vroeg in de zwangerschap (last) van hebben.
ik ervaar het echt als gemene steken.. heb het vaak als ik nies dat t echt zeer doet! of als ik te snel een beweging maak (opsta ofzo..)
Het kan wel echt lijken op menstruatiepijn hoor! De pijn tijdens de menstruatie kan namelijk ook alles te maken hebben met het samentrekken van de baarmoeder, waardoor die aan de banden trekt.. Tijdens de zwangerschap heb je ook pijn omdat er aan je banden getrokken wordt, maar nu dus omdat je baarmoeder groeit. Kan idd ook nog zijn dat je pijn hebt van je groeiende baarmoeder zelf en wat ook kan: dta je buikwand niet helemaal zo snel mee wil als de rest, (merk je bijv. doordat goed rechtop staan zeer doet aan je buik).
hoe voelt dat.....nou heb je wel eens zijsteken gehad? (als je gerend had ofzo) zo voelt dat hahaha maar dan op de plaats waar je normaal je menstruatiekrampjes voelt grtz Ramona
Ik ervaar het niet als dezelfde stekende pijn als met rennen Echt net als wat Yvonne zegt, vooral bij niezen! Aii scherpe steken
Dank voor jullie reacties. Ik kan het inderdaad ook wel een beetje omschrijven als steken af en toe. Het gekke is echter dat ik het een paar dagen gelden had en dan de volgende dag helemaal niet meer. Vind het eigenlijk wel prettig dat ik dingetjes voel..dat betekent dat het groeit
Ik voel pijn ter hoogte van mijn zij, zeg maar meer mijn taille. Het steekt niet enorm, alhoewel ik net met een overvolle blaas naar de wc ging en toen voelde ik wel scherpe pijnen ook in mijn buik. Het voelt nu als menstruatiepijn. Ik neem aan dat dit ook de banden zijn ?
Ik heb net voor mijn menstruatie altijd veel last van pijn in mn lies, zeker als in uit een lage zithouding kom. Vanaf dat ik net zwanger was, anderhalve week voor m'n NOD, heb ik die pijn weer, maar nu veel heftiger. Ik vermoed dat dit bandenpijn is, maar het lijkt me sterk dat de baarmoeder nu al groeit. Of gaat dat wel zo snel? Wat denken jullie?
magreet ja het kan nu al. Ik heb er ook last van. Beetje zeurderige pijn bij mijn liezen. Had het al 1 week na mijn eisprong. Misschien moet hij bij ons wel eerst lekker opgerekt worden....in de boekjes staat ook dat het al zo snel kan hoor. Maak je niet druk. hihi. Ik denk alsmaar gelukkig ik droom niet. er gebeurd echt wat!