lage rugpijn na ovulatie

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door isinnema, 10 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. isinnema

isinnema Lid

28 jan 2012
    9
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi hoi,

Ik ben een jaar geleden gestopt met de pil! Eerst onregelmatige menstruatie. Vorige maand de eerste keer 28 dagen! Maar ook andere klachten. last van lage rugpijn en buikpijn! Nu zit ik in mijn nieuwe cyclus. Met behulp van mijn ovulatietest zou ik afgelopen woensdag mijn eisprong gehad hebben. Nu had ik woensdagavond ook krampen en al last van wat lage rugpijn. Maar vanaf gisteren ontzettend veel last hiervan. Ook meer emotioneel. Nu zijn dat natuurlijk klachten die ook bij een menstruatie horen! Maar ik moet het waarschijnlijk pas 22 augustus worden. Is dat wel normaal dat ik nu al die klachten heb? Of zijn dit toch symptonen van een zwangerschap! Ik word helemaal gek van die rugpijn!! Hopelijk hebben jullie hier ervaring mee gehad?

2. Liz21

Liz21 Bekend lid

9 okt 2008
    500
    0
    0
    Ik voel mijn eisprong altijd erg goed en een dag daarna krijg ik hevige rugpijn. Dit houdt aan met vlagen tot mijn NOD. Buikpijn heb ik ook altijd last van. Van die vervelende krampjes rondom mijn baarmoeder.

Maar ik lees ook vaak verhalen van dames die met deze klachten zwanger zijn.

Succes!

Deel Deze Pagina