Hallo, ik weet niet hoe ik moet beginnen nu, 2,5 week geleden had ik bloed laten nemen en negatief. 1week later naar de gync. gebeld en de vk zei een urinetest doen en ja ze kleurde dadelijk.Terug bloed laten nemen en ik ben zwager. Mijn hcg waarde was hoog dus de dokter vermoede 5weken zwanger. Ik ben dus een paar dagen erna naar de gync.geweest. Hij zei dat ik een vruchtzakje had van 1week oud?En dat er misch iets mee scheelde omdat er in mijn hcg hormonen zaten van 5weken zwagerschap en dat mijn vruchtje te klein was.hij zei 2weken afwachten ofwel was ik pas bevrucht(wat kan) ofwel een miskraam waar hij meer aan denkt. Ik moet nog 1 week wachten voor terug te gaan .Het is moordend ik kan niet slapen .Ik weet geen blijf met mijn gevoel. Ik weet het niet meer.
Ik weet precies wat je bedoelt...... (zie ook miskraam of toch niet) Ik weet ook niet of ik het verloren ben of dat het gewoon nog te vroeg om ieds te zien. Ik heb afgelopen vrijdag weer bloedgeprikt en toen was mijn hcg ieds hoger dan de vorige x, en bij de eerste echo zag ze allen water en bij de tweede echo zag de gk een zwart rond vlekje : Dus misschien ben ik gewoon te kort zwanger om ieds te zien( 5 wk en 4 dagen) Maar het wachten maakt je zo onzeker en bang Sterkte jessica
Jessica en Huppel, ik wens jullie allebei veel sterkte met afwachten. ik duim voor positief nieuws. Liefs, Saartje
Wat is wachten vreselijk en ik kan me goed voorstellen dat je daarom zo voelt. je wilt zekerheid en die krijg je gewoon niet! Ik wil je vooor de komende tijd heel veel kracht wensen!
Ik wil je heel veel sterkte wensen weet hoe het voelt dat afwachten. Voor mezelf heb ik toen al gelijk geaccepteerd dat het niet goed zou zijn. Klinkt misschien stom maar dan heb je al een (klein) beetje verwerkt , mocht het niet in orde zijn ,is het dan toch goed is de vreugde des te groter. Heel veel sterkte veel liefs sancho
Hallo, ben naar de gync. geweest en het vrucht was zeer goed gegroeid. Heerlijk om te horen. nu we moeten even rustig afwachten en moeten volgende week terug gaan .Voor te kijken als het hartje goed klopt het was er iets te vroeg voor. Groetjes
hallo iedereen, ik heb zo'n probleem met naar de dokter gaan. 5 jaar geleden heb ik een miskraam gehad en ben nu onverwacht weer zwanger zelfs na dat mijn man 11 jaar geleden onvruchtbaar werd verklaart. ik heb eergisteren een test gekocht en die was als bij wonder positief! de test was maar lichtjes gekleurd en nu ben ik bang om naar de dokter te stappen omdat ik automatisch een negatieve reactie verwacht. hoe krijg ik dit uit men hoofd en geniet ik met volle teugen van mijn zwangerschap?
Hi Candy, Nou als het een goeie dokter is zal hij heel blij voor jullie zijn! Waarom zou hij negatief zijn? En als je er echt mee zit dan zou ik naar een andere huisarts gaan. Of je neemt meteen contact op met de verloskundige..doe je net of je gek bent. Wat een fijn nieuws zeg..zwanger na zo lang wachten! Liefs
hoi Karin 06 Bedankt voor de steun en ja ik ben vandaag bij de ha langs geweest ze heeft bloed genomen en ondertussen heeft ze me al gebeld met het goeie nieuws dat alles tot nu toe perfect verloopt hopelijk blijft het zo, het blijft moeilijk om niet aan die mk van toen te denken in deze prille zwangerschap maar ik ga de goeie weg op!
ik ken dat gevoel ik wacht nu ook wat angstig af want er is een mooie zwangerschapskring te zien op de echo mor nog geen vruchtje de gk zegt dat het kan zijn dat het te vroeg is donderdag moet ik terug voor een echo,mijn hcg hormoon was wel goed gestegen daarom is het zo twijfelachtig groetjes evi
Evi, wanneer had jij je eerste echo? Ik met 4 weken en toen zagen we alleen heel klein zwart stipje..is dat de zwangerschapsring misschien? Wij zijn precies even ver in onze zwangerschap