hoi meiden wat een spannende tyden allemaal zeg we hopen op ee nbeetje geluk ik ben zelf nog bezig met de 10 dagen blauwe provera en ik moet zeggen die bevallen me stukken beter dan die witte pillen van de provera ik heb nu nagenoeg geen last dat kan een goed of slecht teken zijn maar vind het erg fijn nog 5daagjes slikken dan wachten op ongie en dan de 150mg nu heb ik een vraagje over het innemen van de pillen doen jullie dit verdeeld over de dag of sochtends allemaal in 1x ik heb namelijk verschillende verhalen gehoord ben wel benieuwd naar jullie ervaringen ik heb idd ook gehoord dat koolhydraten slecht zijn als je pco hebt ik weet niet of dat voor iedereen geld want bij mij is kwa suiker enz alles in orde maar kan nooit geen kwaad om erop[ te letten denk ik tegen mij hebben ze toen gezegd omdat ik ietsjes te stevig ben gewoon te letten op wat ik eet dus ik let gewoon op eet bruin brood ipv wit eet meer fruit en groenten enz enz enz maar ik hoefde niet af te vallen om te mogen beginnen aan de behandelingen dus daar was ik al heel blij mee @ rosa ik hoop het voor je zou leuk zijn wacht het rustig af @taatjeonde met 150 clomid succes hoop dat het werkt vind wel leuk dat we bijna gelijk oplopen @ olakidee we weten denk ik allemaal wel hoe je je kan voelen als het weer niet gelukt is ik had vd week ook echt ff zo een baaldag maar we moeten erdoorheen ...........maar het is niet altyd even leuk en hoopvol @ suus je bent in de afwachtings procedure alles rustig dus afwachten maar @ pearl ik kan me voorstellen dat je zoiets hebt van ohjee nu moet het gaan gebeuren je stelt je erop in maar dan is het toch lastig ik hoop dat het aanslaat ben benieuwd naar je ervaringen want als deze 150 bij mij ook niet werkt moet ik ook gaan spuiten nou meiden volgens mij is het weer up te date heb alles weer gelezen denk nu heb ik even een momentje voor mezelf man lief slaapt op de bank en de ( stief ) kindjes zijn buiten in de speel tuin ga ik gauw even zitten om up te daten en de verdere ervaringen te lezen meiden allemaal succes gewenst hopen op het beste voor iedereen groetjes daisy
Hoi hoi! Deesje, ik ben ook ietsjes te zwaar, let ook op met wat ik eet, en ik beweeg meer.. Ik mocht ook gewoon starten met de behandeling. Bij spreekt de Gyna nog over PCOS beeld. Heb verder geen acne, overbeharing of iets. Mijn suiker is verder ook prima. Succes allemaal! Groetjes Suus
Koolhydraten tja het is sowieso beter ze niet te veel te eten, ook als je wat gewicht wilt verliezen is dit beter Provera je weet niet welk merk, want van mijn merk provera heb ik giga last... Heb een hele rare ongi, mijn tampons kan ik bij wijze van hele dag met een doen terwijl ik normaal 2 leeg loop dagen heb en zit nu al op dag 3... Ervaringen ik zal ze zeker met jullie delen
hoi allemaal @pearl het is het merk plizer als ik het zo goed schrijf eigenlijk staat er p/izer en het zijn blauwe pilletjes en ik heb er echt totaal geen last mee ik had van die witte ook echt mega last ik was gewoon echt helemaal down en sago alsmaar janken werd er niet echt vrolijk van maar die kwamen uit het ziekenhuis vandaan en deze heb ik dit x bij mijn eigen apotheek gehaald zag er alweer tegen op om die provera te gaan gebruiken maar als ik het voortaan nodig heb vraag ik om deze of haal ik ze bij mijn eigen apotheek @ suus dan zitten we in hetzelfde schuitje verder alles oke ook geen overbeharing of iets alleen pco het is balen maar we doen er helaas niks aan fijne avond verder allemaal gr daisy
Ja inderdaad. Heb ook super veel last van mijn mood swing als ik provera slik en vaak ver erna... Ben nu ongi, maar jank nog om niks...
Deesje, wij zitten in dezelfde ronde schuit haha. Ik ben gister ongi geworden en heb echt heel erg buikpijn. Dit heb ik normaal nooit. Heb verder weinig last van de provera, behalve dat ik er behoorlijke pukkels van krijg. Heb normaal ook geen last van pukkels... Morgen afspraak maken voor de hsg... Spannend, geloof dat ik dat ieder bericht zeg, maar zie er best een beetje tegenop!
Pearl, ben je nou vandaag begonnen met Spuiten? Het lijkt erop dat ik ongesteld word, heel iets wat lichtroze afschijding!
Ik start vandaag om 23.00 met spuiten So zit net jankend (fijn hormonen) dit bericht te lezen http://www.zwangerschapspagina.nl/de-lounge/417946-condoleance-topic-forumlid-dramaqueentje.html Zag net dat ze 17 januari positief had getest... En dan dit ppff... Ben er even stil en ontdaan van...
Ik had het ook al gelezen, pff heftig zeg! Was er ook stil van! Hoeveel dagen moet je nu gaan spuiten?
Sinds 9 januari weet ik ook dat ik PCOS heb. Ik ben erachter gekomen omdat ik veel overbeharing heb; de dermatoloog stuurde me gelijk door naar de gyn. Maar ja er zijn pilletjes voor zei de gynaecoloog maar ja die kunnen weer niet als je zwanger wilt worden. Dan maar niet, want zwanger worden vind ik toch wel belangrijker. Gelijk ook toen mn mirena eruit laten halen. Ik moet dinsdag naar de fertiliteitsarts. Dus ik ben benieuwd wat er allemaal komen gaat... Iig fijn te weten dat we niet de enige zijn. heel veel sterkte allemaal.
Tot ze zeggen dat ik de pregnyl moet gaan zetten... Dus ze gaan me streng met echo's volgen... Als mijn eitje dan groot genoeg ik moet ik stoppen en pregnyl spuiten om hem te laten springen...
@bericht, getsie echt erg @pcos, ik heb ook helemaaal gern andere sypthone heb een normaal gewicht allee word niet regeatig ong me vriend is toevallig een maand aant dieeten zo'n bonen dieet dus zo min mogelijk kolhydraten dusja ik doe een beetje mee! Als ik maar 1x in de week friet mag eten @pearl hoe was het spuiten? Vond je het eng,
Wat een bericht over die vrouw. Ze laat ook een meisje van 1,5 achter en net weer in verwachting. Wat kan het leven oneerlijk zijn. Pearl, veel succes vanavond. Ik heb vanmorgen de afspraak voor hsg gemaakt. Volgende week woensdag gaat het gebeuren.. Afwachten maar... Fijne dag allemaal!
Ja soms is het leven zo oneerlijk... Ik liet het lezen aan mijn man en die vloog me met tranen in zijn ogen om mijn nek... Als ons zoiets maar nooit gebeurd... Ik hoop het ook niet, maar zo zie je maar dat het altijd kan gebeuren. Spuiten, zal ik jullie iets geks vertellen... Ik stond vandaag op tijd op uit mijn bed, normaal doe ik tijd rekken En ben zwaar actief (was laatste tijd echt een lui, bankhang wijf geworden, sorry, maar was echt zo) en ik was de laatste tijd erg humeurig en depressief achtig. Het vreemde fenomeen is, ik heb gister avond rond 23.00 gespoten voor het eerst, ik ben van al mijn rare klachten af. Ben nu echt vrolijk, ook geen hoofdpijn meer Het spuiten ging goed, wel wat klungelig de eerste keer, maar wel goed. Alleen bij het uithalen van de spuit werd ik op eens zeer misselijk, denk gewoon ontlading die er uit kwam, ben erg benieuwd hoe het vanavond gaat maar denk wel goed...
Nou Pearl, fijn dat je van je rare klachten af bent! Spannend dat Spuiten, en het dan vooral bij jezelf doen! Oefening baart kunt, vanavond gaat het weer wat beterder.. hihi! Hier toch ongesteld geworden, niet extreem, maar vloei ietjes. De laatste menstuaties had ik geen tampons nodig, terwijl ik met de pil echt leeg liep, haha! Morgen maar de Gyna bellen voor de fm, lengte cyclus was nu 23dagen. Even gelijk vragen, of ik deze ronde ook Clomid 50 moet gaan gebruiken, of toch naar de 100 moet gaan. Fijne dag allemaal!
jeetje wat een heftig nieuws !!! pff wil er niet aandenken ............................ @pearl fijn dat het zo goed aan slaat en je je beter voelt succes vanavond " suus hoop voor je dat je na de 100 mag even afwachten nog " taatje wachten en wachten gelukkig is het bijna woensdag "syke welkom bij de club nou heb ik zelf ook weer wat kwaaltjes ook van de blauwe provera onwijze rugpijn moe moeie benen en lijk wel een opgeblazen ballon zo voel ik me ook haha maar ik wijt het aan het feit dat ik nog maar 3 pillen hoef te nemen en dat alles zich aan het klaarmaken is voor de lozing van het bloed en dat ik de kwaaltjes nu pas heb is al een wonder normaal begin ik 1,5 week van tevoren al rugpijn te krijgen de rugpijn geeft me altyd het seintje ik heb nooit rugpijn behalve als ik ongie worden moet ben in elk geval blij dat het nu pas 3 daagjes van tevoren is ipv 1,5 a 2 weken van tevoren nou meiden fijne avond nog hoor jullie snel weer groetjes
Joepie! Laat die vrolijkheid maar komen! Ik ben vandaag bij de gyn geweest en mag ook beginnen met pregnyl spuiten. Eerst nog 5 dagen primolut en dan op dag 3 beginnen met de spuiten. Welke dosering spuit jij Pearl?
Uhm ik ben mijn oude ik weer na 9,5 maand!! Zo'n raar gevoel om niet meer down te zijn van de medicijnen... Deze medicatie maken me weer zoals ik was, de altijd vrolijke meid, voor de hormoonbehandelingen... Raar wat medicatie met je kan doen..
Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar welke ziekenhuizen jullie gaan, en of jullie hier ook tevreden over zijn? Ik zelf zit in Voorburg bij Reinier de Graaf en ben best tevreden, het enige wat ik best vervelend vind is dat ik iedere afspraak een andere gyn heb.