Suuus, ja inderdaad is ook wel logisch Maar tja het spuiten word wel pijnlijker, ach ja als het voor een goed doel is... Mijn FM was goed... 9 mm op CD 11, is voor mij uitzonderlijk, normaal zit ik dan op 6 mm, dus dat is wel goed... Nu vrijdag weer, kijken hoe het dan is. Mijn buik rommelt wel en net had ik ook even een flinke scheut in mijn onderbuik
@ suus: spannend, hopelijk doet clomid 50 wel wat bij je deze ronde. @ Pearl: fijn zo'n goede follikel! @ Taatje: ik was met de clomid 50 al een wandelend tranendal, irritant! Mag je ermee stoppen? @ deesje: al ongesteld? Balen dat het zo lang duurt! Ik ben gisteravond ongesteld geworden dus verwacht inderdaad dat ik donderdag mag gaan spuiten met de laagste dosis. Ben nog nooit zo blij geweest met m'n ongi. Hoop dat deze maand het raak gaat zijn! En dat hoop ik voor jullie allemaal ook natuurlijk!
Olikadee, spannend... Hoop dat spuiten je goed afgaat. Hier wel alleen begin nu het zetten van de spuit beter te voelen ivm beursheid van mijn buik... Maar ja ach als het voor een goed doel is. Ik hoop ook dat iedereen deze ronde een vreugde dansje mag doen...
Olakidee, ik wil stoppen met de clomid. Ik wil gewoon niet dat mijn werk en dagelijkse leven er zo door wordt beinvloed. Ben benieuwd wat ze zeggen.. Fijne dag allemaal!!
Nee snap ik helemaal! Zou ik ook zeker bespreken met de gynaecoloog. Clomid had bij mij ook nare bijwerkingen. Nu afwachten wat de puregon doet.
Dat overleven we! Voor het goede doel! Ben benieuwd. Vanavond nog maar keer doorkijken hoe t ook al weer moest t klaarmaken van de spuit.
Nou mijn hsg heeft een andere wending gekregen dan we hadden verwacht. Allebei mijn eileiders zitten helemaal dicht. Morgen horen we of ze gaan opereren. Ben er behoorlijk van ontdaan, had dit gewoon echt niet verwacht. Concreet betekend dit, dat wij op de natuurlijke manier niet zwanger kunnen worden!
Taatje, jeminee... Dat is even een grote tegenslag meid... Als ze je opereren dan heb je al weer meer kansen... Duim voor je meid...
Ja, hoop dat ze het zonder al teveel problemen kunnen verhelpen. Het is gewoon zo een domper omdat bij iedere echo alles er zo mooi en goed uitziet. En dan bij zo`n foto wordt dat allemaal van tafel geveegd en moet je omschakelen.
Ja dat is wel heel lastig en nog lastiger is dat je eigenlijk dus voor niks die bijwerkingen van de clomid hebt gehad DIKKE DIKKE KNUF!!
Taartje, Jeetje wat een tegenslag!! Spannende dag morgen, als ze gaan opereren, hoop voor jullie dat dit snel gebeurd. Knuffel vanaf deze kant!
Bedankt meiden, lief!! Hoop inderdaad ook, dat als ze gaan opereren, het niet heel lang gaat duren. Hoe gaat het met jullie?? Liefs, Tamara
Met mij gaat het redelijk. Heb een raar gevoel in mijn keel. Net alsof er een kriebel hoest aan komt, maar die komt niet. De gyn zegt dan weet ik bijna zeker dat de menopur aanslaat, maar vind maar een gek gevoel...
Ja zij zegt dat de menopur dan aanslaat volgens haar... Ik zou het niet weten, vrijdag echo, dus zullen het dan zien...
JA vind beetje vreemd. Was ook niet de gyn die ik normaal zelf heb, dus wel zullen zien... Dank je wel!!
@taatje: wat een tegenslag! Wanneer beslissen ze over wel/niet opereren? Maar wel heel duidelijk dus waarom het niet lukt. Als ze dat verhelpen ben je misschien wel zo zwanger! @pearl: ben benieuwd of er een verband is tussen keelklieren en aanslaan menopur Ik ga om half 8 prikken met puregon
Hoi meiden Nou ben eindelijk begonnen met ronde 3 Ongie liet op zich wachten maar gelukkig vandaag begonnen Met 150 mgclomid @ taatje jeetje wat balen zeg!! Ik hoop dat er gauw meer bekend is En dat de operatie snel mag gebeuren @ pearl ik zou zeggen laat het dan maar lekker kriebelen in je Keel als dat het juiste teken mag zijn van aanslaan @olakidee succes met spuiten Groetkes
Olakidee, haha vond beetje raar, maar ja we zullen zien... Deesje, ja inderdaad... Had net een kloddertje slijm in mijn onder goed, dus ben erg benieuwd wat ze op de echo zien morgen...