Hoi meiden, Ik heb vandaag telefoon gehad van de gyn. Maandag hebben we een gesprek met de arts. Ik word sowieso geopereerd en maandag horen we hoe/wat/wanneer. Ook het vervolg van onze behandelingen. Vind het echt heel spannend! Deesje, hoe voel je je van de clomid? Pff, Pearl, spannend zeg!! Morgen moet je naar het zh toch?
Olakidee, hoe is het spuiten gegaan? Pearl, spannend morgen tweede fm! Ik de eertse in ronde 2 Clomid 50.. Hoe is het met je kriebel in de keel? Taartje, oké definitief opereren! Spannend allemaal zeg! Hopelijk krijg je maandag meer duidelijkheid met alles!
Spuiten is helemaal niet zo erg. Geen pijn oid. Weet niet hoe ik er over een week over denk Succes allemaal! Taatje succes in ziekenhuis. Pearl, ben benieuwd naar je fm!
Hoi hoi @ taatje op zich gaat het met een opvlieger hier en daar we Redelijk ik heb alleen onwijze last van zware vermoeide benen Heel erg vervelend maar goed als dat het blijft is het fijn zo spannende tyden voor je hoop dat het snel achter de rug is @ pearl spannend duim heel hard mee @ olakidee fijn dat het goed gaat met spuiten Meiden succes allemaal groetjes
Die kriebel blijft heel erg... Hebben ook maar weer geklust, want je weet maar nooit... Olakidee, haha gelukkig... Hier doet ook niet echt pijn, maar ga het wel steeds meer voelen naarmate ik een beurse buik krijg van het spuiten...
Haha Pearl, je weet idd maar nooit waar het goed voor is! Wij doen het netjes om de dag! Hoeveelste cyclusdag zit jij nu Pearl?
Ik zit vandaag op CD 14, met clomid had ik pas een eisprong op cd 19 tot 21 ergens... Maar verloor vandaag regelmatig rekbaar slijm.. En we hadden beide zin Hij zegt, we hebben het al 4 keer gedaan sinds zaterdag Ik zo ach dat maakt niet uit haha... Morgen de FM, dus ben erg benieuwd...
Pearl, hoe was je tweede fm? Hier vandaag eerste fm, cd 10, helaas niets te zien! Dinsdag weer opnieuw... Ben bang dat 50 echt niet aanslaat bij mij! Had wel afgelopen twee dagen ovu tests gedaan.. Kwam een heel licht tweede steepje bij, en dat vond de Gyna erg vreemd!
Mijn FM was niet zo goed... Eigenlijk bijna geen groei, maandag terug, nog niet goed dan moet ik meer spuiten...
Pearl, balen meid!! Hoop dat het maandag al beter is gegroeid. Hoe gaat het met de rest? Olakidee, hoe gaat het spuiten?
Balen Pearl! Hoeveel spuit je nu en hoeveel dagen al? Ik spuit 50 per dag en heb nergens last van. Ben ook bijna bang dat het niks doet want heb nergens last van en van de clomid hing ik nu al als een emotionele vaatdoek te kotsen boven de plee..
Jeetje Pearl wat balen dat het niet meer gegroeit is! Ik duim voor je mee dat het maandag beter is! Olakidee, het spuiten ga je goed af? Ene kant fijn dat je nergens last van hebt, maar dat maakt je dan wel weer onzeker! Ik heb met Clomid vrijwel nergens last van. Ik heb alleen erg veel harde pijnlijke steken in de buurt van me eierstokken..
Ik spuit 75 eenheden... Heb ook nergens last van. Ja na 13 keer heb ik wel dat ik het prikken beter voel en de vloeistof mijn buik in voel vloeien, maar niet zo als toen met clomid dat ik dood ziek was...
hoi meiden ik heb een vrAaagje ik ben nu met ronde 3 bezig 150 mg nu valt het me op dat ik nu deze ronde veel meer slijm verlies het voelt allemaal wat natter zeg maar ik vraag met af wat het kan zijn want het is gelukkig geen schimmel die ik normaal wel krijg doet geen zeer het is ook niet wit de eerste 50 en de 100 had ik dit helemaal niet iemand ervaring ? ik ga donderdag voor de eerste meting dus ben wel benieuwd groetjes
Hoi Deesje, dat had ik bij de eerste ronde clomid ook. Vond het zelf best vervelend omdat het ook een paar dagen aanhield. Later bleek ik rond die tijd een eisprong te hebben gehad!!
Hoi Ik vind het apart want ik heb vandaag pas mijn laatste glomid Pillen ingenomen...... Maar goed wellicht is het een positief iets En gebeurd er eindelijk wat Donderdag voor echo dus ben erg benieuwd wat Ze ervan zegt Thanxs dames weer beetje gerust gesteld