Pearl, jeetje meid wat balen! Ik duim voor je! Hoe veel spuitte je hiervoor, 100? Wanneer moet je weer terug komen? Deesje, spannend donderdag echo! Hoeveelste CD zit je dan?
Hoi meiden, Pff, Pearl, wat balen.. Had zo gehoopt dat je een groeiend eitje zou hebben. Ik ben vandaag naar het ziekenhuis geweest. Ze kunnen het niet 100% zeggen maar zoals het er naar uitziet zitten mijn eileiders helemaal dicht en zijn ze ook niet meer te redden. A.s donderdag heb ik een afspraak met de anesthesist om e.e.a door te spreken. Ik krijg een kijkoperatie en als het is wat we denken, dan gaan we meteen over naar IVF. Het kan zo raar lopen allemaal, vind het super spannend. Hoe gaat het met de rest?
Jeetje Taatje wat heftig! Pearl balen dat er nog niks te zien was, maar wellicht gaat het nu goed nu je meer gaat spuiten. Deesje ik duim voor je meer. Ik heb morgen een echo, ben ook heel benieuwd! Hoop zo dat er wat te zien is!
Spannende tyden weer meiden Pfff....... Donderdag echo dat is precies cd 10 dus ben erg benieuwd Eerder deed het nooit iets nu heb ik toch een positiever Gevoel ik ging deze ronde al balende in van nou zal wel weer niet Maar toch ben ik er van overtuigd dat het door die andere provera Is gekomen daar heb ik totaal geen last van gehad al duurde Het wel langer voor ik ongie werd precies op dag 7 hahah Dus je snapt al ik balen denk zie je wel werkt niet totdat ik Maandag wat vochtiger was dan normaal ik denk nou daar zit Weer een schimmel aan te komen maar deed geen pijn Dus dat was het niet toen bij jullie voor gelegd en dat waren positieve Berichten ik ben zo onwijs verbaasd juist omdat ik al zoiets had Van nou dit word geen goeie ronde misschien is het ook wel geen Goeie ronde dat valt nog af te wachten donderdag maar ben positiever Over deze ronde dan dat ik eraan begon We wachten af meiden ....... @taatje wat verschrikkelijk allemaal Maar wel fijn dat je ( bijna ) weet waar je Aan toe bent En dat je dan verder kan kijken @ pearl hopen dat meer spuiten meer resultaat geeft @ olakidee ik hoop op een mooie echo voor je ben benieuwd ! Groetjes
Geen mooie echo helaas. Nog niks te zien. Nu gaan ze vrijdag opnieuw kijken en daarna evt ophogen... Ik wil zo graag dat er wat gebeurd.. En nu dus weeeeer wachten. Vrijdag zal er dan ook wel niks zijn..
Balen olakidee Je kan nergens van uit gaan je weet nooit wat je lichaam doet Die onzeker knaagt soms aan je Maar probeer positief te blijven hoe moeilijk soms ook Wie weet is er vrijdag wel wat Ik hoop het voor je duim voor je Groetjes
Hoi Hoi! Olakidee, balen zeg dat het nog niet doet wat het zou moeten doen! Hoop vrijdag een betere echo voor je! Hier vandaag ook een tweede FM, helaas ook niets te zien. Moet vrijdag weer terug. Dan hoor ik meer, maar mijn gevoel zegt dat 50 niets doet bij mij!
Pfff meiden, klote dat het bij niemand echt opschiet.. Hoop dat de volgende echo`s betere resultaten laten zien.
Nou meiden .... Helaas voor mij einde clomid De 150 heeft ook helemaal niks gedaan Maandag nog echo voor de zekerheid maar is al erg Duidelijk dat ook ik moet gaan spuiten ...... Groetjes
Deesje, jeetje ook al gaan spuiten! Hoop dat dat wel goed aanslaat bij jou! Maar had jij nou ook PCO en geen eisprong? Kan het even niet meer bijhouden! Hoop dat het bij mij wel zijn werk gaat doen! (tot nu toe nog niets) Wel 'leuk' ook voor jullie misschien, ik schrijf nu mee bij Clubs, en dan 'meiden die in februari starten met Clomid'. Kijken jullie er maar eens. Mag ook voor diegene die al wat eerder gestart zijn met Clomid
Deesje, wat rot.. Maar wel fijn dat je weet waar je aan toe bent. Hoop dat het spuiten je niet tegen valt en dat het snel resultaat biedt. Ik wordt 5 maand geopereerd. Gelukkig gaat het allemaal heel erg snel, en kunnen we snel doorgaan.
na lang gelezen te hebben voeg ik me toch maar bij. ook ik heb pcos. dit is in september 2012 vast gesteld. ik ben niet aan de meds omdat ik eerst moet afvallen. maar eindelijk weer sinds oktober heb ik weer een eisprong. helemaal blij blij blij deze week!! dus weer even serieus aan de klus deze week. en dan hopen en bidden dat het raak mag zijn. precies vorrig jaar feb. was ik zeker weten zwanger. dit is alleen nooit vast gesteld door een test maar voor de rest had ik zo veel symptomen. dus nieuw jaar nieuwe kansen en ik voel me goed dus wat willen we nog meer!
Hoi hoi Nou ik baalde wel hoor denk met de 150 nergens geen last van Had goeie hoop maar goed Dan maar spuiten .... Hoop ook dat het meevalt We zullen het horen maandag Iedereen gaat zo een beetje spuiten geloof ik We hopen weer op het beste @ suus ik heb idd geen eisprong er gebeurd Bij mij helemaal niks @ taatje wat fijn dat het zo snel gaat Lekker! Is het een zware operatie of valt Het mee? Groetjes
Suuus, ik voel me heel goed. Vind het wel super spannend, maar ach het komt vast wel goed. Hoe gaat het met jou? Xiomara, welkom! Hoop dat je snel zwanger bent en dat het zonder al teveel moeite gaat. Deesje, nee het is een dag opname. Gebeurd wel onder algehele narcose. Ze gaan twee slangetjes in mijn buik maken, mijn buik word met gas opgeblazen en met een vloeistof gaan ze kijken hoe het gesteld is met mijn eileiders. Er word dan ook met een camera in mijn buik gekeken hoe of wat. Het enigste wat is wel een beetje spannend vind is dat ik een slang in mijn keel krijg voor de beademing.
Taatje dat slangetje voor de beademing doen ze vaak als je nog maar net bij bewust zijn bent, ik had er met een van mijn operaties geen moeite mee... Deesje, spuiten er inderdaad al wel een aantal en word meer nu...