Thanks Pearl, heb het niet zo op slangetjes in mijn keel. Komt vast wel goed, maar heb nog nooit iets gehad lichamelijk, dus er komt nu wat op me af. Hoe gaat het met jou?
Ja dat snap ik wel... Heb helaas al wat dingetjes gehad, dus al wel de ervaring Met mij gaat het redelijk... Even wat probleempjes met een incasso bureau... En mijn eitjes die maar niet willen groeien... Moet tot maandag spuiten zoals nu en dan gaan we weer verder kijken. Mijn gyn werd tijdens mijn consult opgeroepen voor een spoedkeizersnee van een jongen en meisje, waarvan het meisje geen lucht zou krijgen en de bewegelijkheid minder werd, vrouw was 34 weken zwanger... Daarna kreeg ik de vervangend arts die mij opving...
Taatje, zo'n buisje in de keel doen we pas als je echt slaapt. Heb nog nooit een patiënt gehoord die bewust hier iets van heeft meegemaakt. Geen zorgen daarover, hoop dat ze je kunnen helpen! Ik ga morgen weer voor een follikelmeting.
Ook ik heb Pcos.. Eerste ronde clomid achter de kiezen (wat een gezellig humeur krijg je daar van ). Nu maar aan de klus en hopen dat het op deze manier gaat lukken!
Ja clomid is voor het humeur geen feest.. Ik had vandaag weer een FM maar nog steeds veel te klein allemaal. Ik baal als een stekker. Nu dosis ophogen en maandag weer kijken, als dan nog niks dan geeft de gyn me voor deze ronde weinig kans.
Hmm ik moet misschien ook ophogen maandag, maar kan nog even doorgaan... Jij hebt puregon toch? Raar dat ze bij puregon zo snel opgegeven, met menopur doen ze dat niet...
Pearl, klote zeg dat het allemaal niet groeit en doet wat het moet doen... Helemaal balen dat je ook nog druk bent met allemaal rand zaken.. Olakidee, bedankt, het zal vast wel goed komen. Gelukkig hoef ik niet zo lang te wachten. Welkom Ellen, Clomid is inderdaad niet sfeer verhogend pff. Hoop dat het aanslaat en je snel een mooi resultaat hebt. Ik ga morgen weer even bloedprikken, ben toch best benieuwd of de 150 mg iets gedaan heeft. Hoop het niet, anders volgt er een menstruatie en moet ik de operatie verplaatsen.
In de aanbieding: 99 puregon injectienaalden. Ik had er 1 te weinig en ze gingen per dozen van 100 volgens de apotheek. Lekker dan, super zonde!!
Bij meer opties (als je een bericht typt staat dit naast snel reageren) kun je bijlage toevoegen. Weet zo uit mijn hoofd niet welke dat zijn. Bij mijn menopur krijg ik ze er bij.
Ja bij puregon krijg ik ze er ook bij, maar maar 6. Aangezien ik met 1 ampul eerst 8 keer deed is dat niet handig. Nu hou ik inmiddels weer naalden over..
Hoi dames, hoe gaat t allemaal met jullie? K zal zo even bijlezen Clomid is officieel niet aangeslagen, dus ik moet 4maart naar de gyn om af te spreken hoe verder. Ws hormoonspuiten denk ik? Zie er enorm tegenop maar als er 1 ding is wat ik heb geleerd is dat je je grenzen toch steeds verlegd..
Hoi meiden Wat een actie hebben we op het forum zeg Een operatie weer nieuwe rondes Weer meer dames die moeten gaan spuiten Het is wat ........ Nou maar hopen dat het dan ook allemaal wat opschiet Ik moet zelf maandag nog een echo maar is eigenlijk vergeefse Moeite aldus de gyn maandag hoor ik ook direct hoe het verder Moet met een nieuwe ronde en spuiten enZenz Ik ben er nu wel achter dat ik waarschijnlijk allergies ben Voor of rubber of de glijmiddel waarmee ze de echo's maken Ik dacht dat de schimmelinfecties van de glomid waren maar het Gebeurde steeds na de echo's dus maar eens vragen of er iets tegen Te doen is of dat het te voorkomen is anders loop ik altyd zo Nou dames nog een paar daagjes vrij en is het weekend voorbij Groetjes
Dat is balen ja. Ik kom gelukkig met mijn naalden wel uit, ik moet 3 ampullen 75 optrekken en doe er dan 2 dagen mee... Blijf het belachelijk vinden dat je dan gewoon 100 van die dingen moet kopen...
Ik moet zeggen dat ik het reuze mee vind vallen. Had na 2 weken wel even dat spuiten minder prettig word, maar dat is nu ook weer weg. Wel vervelen als je moet spuiten...
Misschien minder van dat glijmiddel... Ik heb dat ook gevraagd maar dan omdat mijn ondergoed klets nat was na de echo en vooral met dit weer niet leuk...
Olakidee, wat een onzin zeg om 100 spuiten af te moeten nemen. Dat is echt pure geldverspilling. Pluizje, klote dat het weer niets gedaan heeft maar wel fijn dat je nu een stap verder kunt gaan. Ik heb vandaag weer bloed geprikt, denk zelf ook dat de 150 niets gedaan heeft. Dat zou ook prima uitkomen, dan word ik niet ongesteld en kan de operatie gewoon doorgaan. Fijn weekend allemaal!!
Wat een actie hier allemaal. Iedereen aan de spuiten dus.. Ik heb sinds gisteren opgehoogd en heb vandaag pijn in m'n eierstokken. Gisteren was de echo ook echt pijnlijk bij m'n eierstokken. Zou dat wat betekenen? Wie nog meer gehad? Eigenlijk heb ik weinig vertrouwen erin hoor.
Hoi meiden Vandaag bij de gyn geweest toch nog een echo Gemaakt maar helaas pindakaas heb de stempel Gekregen clomid resistent het doet helemaal niks nada Noppes Vrijdag weer een afspraak gaan we praten of hoe verder En wanneer beginnen met spuiten tussendoor nog een afspraak Met de echo's opeiste die me gaat uitleggen hoe het prikken in zijn werk gaat Dus op naar het spuiten was er al bang voor Maar goed zoals vriendje lief zegt kop op het gaat wel lukken Hou je geduld gaan we mar doen dan hè Er zijn veel meiden aan het spuiten of die gaan spuiten ik ben Erg benieuwd hoe het iedereen ermee vergaat Groetjes