ik heb ook gelezen om de dag zodat je de spermacellen kunt sparen en meer kans hebt dan dat je het elke dag zou doen... ik voel van alles in mijn onderbuik sinds ik (dat gevoel heb ik) dat ik op dag 12 een eisprong had en op dag 14 een innesteling. Geen pijn bij mijn schaambeen maar een ander gevoel. Ik ben benieuwd of ik volgende week wat ga voelen qua missleijkheid en maagzuur. Bij mijn 3e zwangerschap voelde ik mij al kots misselijk in week 3 en had vreselijk last van maagzuur. Maar de testen waren nog negatief wat normaal is want ik zat in week 3 en in week 5 was de test pas positief maar qua gevoel wist ik het al zeker... ik ben benieuwd... hoe is het verder hier?
Ik heb ook gelezen dat om de dag sex hebben beter zou zijn voor het sperma. Hier vandaag weer aan de klus. Maandag bij de gyno geweest en die zag een eiblaasje van 18mm. Hopelijk snel een eisprong. Ben al vanaf september/oktober niet meer ongi geweest. Zal dit eitje gaan springen of kan dat met pcos ook langer duren? Zoveel vragen..
Marleen, al vanaf Sept/Okt niet meer ongesteld geweest? Hoop voor je dat je eitje nu dan snel springt! Ik weet niet of het kan dat dit eitje er al lang zit, omdat je al zo lang niet meer ongesteld bent geweest?! Of dat dit een lui 'ei' is, die erg langzaam groeit! Wat zei de Gyna vd week dan? Misschien ovu-test doen? Ik zal voor je duimen!
Die zei dat ik heel veel eiblaasjes had links en rechts maar dat er 1 grote bij zat van 18mm . En dat ik dan vandaag of morgen een eisprong zou hebben. Toen ik hem vroeg hoe groot de kans was dat dit eitje ging springen kon hij er geen antwoord op geven..
Suuuuus, Als het goed is wel, heb ontzettende buikkrampen, dus hij kan ook nog komen die eisprong... DCI, bij mij heft het niks gedaan, maar ik hoor hier veel dames waar het wel bij werkt!! Karagoz, hihi ja ben benieuwd, hoop dat je zwanger bent Marleen, Nou als hij 18mm is dan springt hij sowieso, alleen kan hij je niet vertellen of dit een volwaardige eisprong is, dat heeft te maken met de eicel en dit kunnen ze alleen aan je bloed waardes zien... Vandaag en morgen klussen (althans dat advies krijg je normaal van de gyn , ik moest gister en vandaag klussen ) Haha ik heb ff getest ivm mijn pregnyl, vind toch wel apart om een positieve test in handen te hebben terwijl je niet zwanger bent... We zitten officieel op het "strafbankje"
Je had gister een ei van 18mm? Dan kan het zijn dat je nog wel positief test, maar kan ook van niet, omdat je een LH piek heb voor je eisprong, dus als je ei vandaag springt dan kun je hem niet meer traceren
Pearl, Spannend dus voor je! Ik zal duimen draaien voor je! Heb jij die DCI in overleg met je Gyna genomen of gewoon uit jezelf? Marleen, ik zal gewoon eens een ovu-test doen (ik zou dat als ik hoor dat een zo'n eitje heb niet kunnen weerstaan hihi)
Haha.. heb nog nooit een ovutest gedaan omdat ik zo onregelmatig ongi was. Maar voor nu mischien wel een idee. Heb ze alleen niet in huis..
Suuuuus, ik heb ze in overleg genomen... Hij zei toen al, dat hij dacht dat het niet zou werken... Marleen, Haha heb er nog heel veel liggen die ovutesten... Weet niet waar je woont... Ik bestel ze via internet en die werken goed... En ander gewoon die van de kruidvat zelf kopen
Haha dat is helaas beetje ver weg, anders had ik er ff paar gebracht... Ik woon in klein dorpje bij Eindhoven Maar bij de kruidvat hebben ze van eigen merk goede
spannend hoor met al die rijpe eitjes en die testen... volgende week heb ik een afspraak in het ziekenhuis en ik zit dan op dag 24 van mijn cyclus. Ik hoop dat ik het voor elkaar kan krijgen om een echo te krijgen... misschien dat ze dan wat kunnen zien. ik heb sinds maandag een raar gevoel... geen pijn of kram ofzo maar een gevoel wat ik niet kan omschrijven... heel erg laag in mijn buik... bij mijn schaambeen. Nog nooit eerder gehad... ik kan het ook niet plaatsen...
Karagoz, ik hoop dat je dan snel meer duidelijkheid krijgt! Denk dat ze wel een echo maken hoor. Even een 'gek' vraagje Hoe lang zijn jullie ongeveer ongesteld?
Ik 1 dag soort spotting, dan 2 dagen loop ik letterlijk leeg en dan nog 4 dagen dat het langzaam lichter word tot de laatste drup...