Hey meiden ik heb even een vraag. Zoals jullie in mijn handtekening kunnen zien ben word ik gewoon ongy. Het is niet een regelmatige cycl maar het komt meestal te vroegn. Ook ik het uiteraard pcos. Maar ben een beetje erg bezorgd omdat ik nu op cd45 nog steeds niet ongy ben geworden. Twee weken terug had ik wel last van een aantal klachten wat nieuw voor me is . Maar dit is spontaan verdwenen. Heb nu nergens last van maar ben wel benieuwd waarom mijn ongy nu uitblijft. Heeft een van jullie misschien raad Alvast bedankt
Heb vorrige week een test gedaan en deze was omo wit. Voel me ook niet zwanger of zo dus wil er eigenlijk niet meer aan beginnen.....vind het wek gek dat het idd in eens zo lange cycl is
Je kan altijd een cycli overslaan, dus hoop voor je dat je hem nu gewoon keer overslaat en dan weer oppakt... Succes
Ik ook, ik duim voor je... Ja het is een rot syndroom... Ik word zonder medicatie maar eens per 4 maanden ongi en dan heb ik wel iedere maand ongi krampen zonder bloed Lang leven de medicatie
İk hoop dat je een cyclus overslaat. Zonder medicatie ben ik minstens om de zes maanden ongesteld. Maar ik gwef mijn lichaam weinig kans om het zelf te regelen. İk ben dan aan de pil, zwanger of bezig met medicijnen om zwanger te worden. Wanr het is en rot ziekte. Haren vallen nu meer uit, meer puisten etc.etc. ik zit vol met hormonen dus het gaat lekker. İk hoop dat ik snel zwanger ben zodat ik na de bevalling gelijk aan de pil kan want dit is niet leuk meer... Hoe is het met de rest?
Hoi meiden Nou zojuist eerste prik hormonen gezet Laat ik nou van de zenuwen de eerste volle spuit Uit mijn handen kletteren dus moest gelijk een nieuwe Klaarmaken en toen maar ff hubby erbij geroepen heeft spuit gevuld En ik heb hem toen zelf gezet vond het wel akelig Deed ff zeer maar het is meer dat je je er ff overheen Moet zetten. Is gewoon maf om jezelf te prikken Maar goed hij zit erin en nu maar hopen dat het ook werkt Ti's nog steeds spannend op het forum Ik hoop zo dat het allemaal lukt Succes meiden Groetjes
Deesje, Haha ja mijn man trok de spuit voor mij iedere avond op en ik spoot zelf, maar dit was omdat ik de kracht niet heb in mijn vingers om die vloeistof fatsoenlijk op te trekken... Succes
Tamara, Ik voel op eens helemaal niks meer als ongi kramp... Dus ik denk dat ik morgen of zo ongi word, zo voelt het nu Dus heel mijn vertrouwen is weg helaas.. Hoe gaat het met jou?
Hey @ taatje hoi ja eerste x prikken gister was beetje eng Maar zeker goed te doen voel me er verder prima bij hoe is Het bij jou moet je nog lang wachten op de intake? @ pearl hoop natuurlijk dat je juist niet ongie word Even afwachten nog ........... Zelf had ik nog even een vraagje Als ik met de clomid pillen begon stopte eigenlijk ook De ongie ..... Hebben jullie die ervaring met spuiten Ook want normaal was het al direct gestopt maar nu gaat Het nog vrolijk door over de springende hossende eierstokken Maar niet te spreken Hoop jullie ervaringen te lezen Groetjes
Pearl wat klote! Hoop dat je ongi wegblijft. Bah die onzekerheid en dat gewacht en getob word je niet vrolijk van! Dees, snap dat het een beetje eng was. Jezelf prikken voelt zo onnatuurlijk, lijkt mij. Hier gaat het goed, geen nieuws. Over 15 dagen hebben we intake. Laat die tijd maar vliegen, wil beginnen nu. Wachten ben ik zat!
Tamara, haha ja dat snap ik helemaal. Gewoon verder kunnen... Dees, ik heb daar eigenlijk niet zo op gelet MIjn moed is echt in mijn schoenen gezakt, echt erg maar mijn gevoel is helemaal weg dat ik zwanger kan zijn...
@ Tamara: altijd irritant hè lang wachten, maar hopen dat ze dan goed nieuws hebben oftewel dat je dan snel kan beginnen. @deesje: spannend spuiten! Maar het went! @ Pearl: nog niet wanhopen, het kan dat de pregnyl ui je lijf is en je lichaam het zelf nog moet gaan overnemen. Bij mij had ik tot het moment van de menstruatie gevoel dat ik zwanger was, en daarna in eens weg, dus dat wr nog geen bloed is geeft moed. Hier alles z'n gangetje. Elke dag spuiten, morgen weer eerste follikelmeting, verwacht nog niet veel.
@Pearl, Ik heb dat gevoel nu ook een beetje. beetje kramp in mijn buik. Morgen zou ik ongesteld moeten worden. Ik hoop het niet. Voor jouw ook niet. Zo onzeker voel jeje dan he