Ook ik hoor bij die 5-10% van de dames die PCOS hebben.

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door debdev, 7 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Olakidee

Olakidee Bekend lid

17 okt 2012
    688
    6
    18
    Ik moet morgen nog 125 en zondag en maandag 150 en maandag terug voor een echo. Shitzooi is het. We hadden gehoopt op een paasei.... Wanneer moet jij weer terug?

2. Pearl Amor

Pearl Amor Niet meer actief

Ik heb eigenlijk geen bijwerking, is voor mij een verademing dat spuiten!! Mijn man is ook veel gelukkiger met het spuiten... Ik zat als eind hoeveelheid op 150 IE vorige cyclus en toen deed hij er zeer lang over (heb 37 dagen gespoten toen)

Heb hier voor 8 rondes clomid gehad en daar werd ik echt hondsberoert van... Opvliegers, moodswings, misselijk, hoofdpijn, brandende ogen (kon mijn lenzen amper in hebben), opgezwollen ledematen, jeuk van top tot teen echt over heeeeeeeel mijn lichaam...

En op zich valt de 112,5 nog mee ;)

Voor jou is het spannend zeg...

3. Pearl Amor

Olakidee en Deesje, wat balen zeg... Hoop dat jullie echo's van de week wel mooi zijn... Ik duim er voor...

4. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    Helaas meiden.... ben net ongesteld geworden.... x

5. Pearl Amor

Karagoz, balen...

6. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    na 3 dagen flinke buikpijn vandaag eindelijk minder.... ik kan mij niet herinneren dat ik vroeger buikkrampen had toen ik gestopt was met de pil... maar goed... we gaan er weer tegen aan...

7. deesje84

deesje84 Actief lid

17 dec 2012
    244
    0
    0
    huisvrouw
    ter aar
    hoi meiden

vanochtend geweest voor echo

en geloof het op niet maar na 4 rondes groeien er eindelijk 2 eitjes !!!

wel pas 7mm maar er gebeurd eindelijk iets de vorige rondes helemaal niks nada noppes
    dus ondaks dat ze veel te klein zijn ben ik wel een beetje blij

ik moet wel ophogen naar 112,5 en dan vrijdag weer voor echo

@ pearl mijn man is ook veel happyer zo ik heb heb enkel en alleen last van moeheid als ik savonds eindelijk eens ga zitten
    maar verder niet meer beroerd of rugpijn hoe is het nou bij jou pearl hoeveel spuit jij ?

@ olakidee jeetje meid is idd K#t zo op deze manier hopen dat met de verhoging beter gaat

@ karagoz jammer dat je ongie bent geworden maar bied wel weer nieuwe kansen

ik hoop maar dat het eindelijk eens wa tgaat doen voor ons allemaal

groetjes

8. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    beter iets dan niets toch? spannend nu zeg...

9. Pearl Amor

Ik ben nu gestart (afgelopen donderdag) met 112,5 ;) Morgen kijken of het effect heeft, of dat we op hogen, ik hoop dat nu goed is maar zal wel niet. Heb gezegd dat ik niet meer te lang wil wachten met ophogen, want vond 37 dagen spuiten best wel veel.

Haha ja dat is voor de mannen wel fijn, minder last ;)

10. Olakidee

Olakidee Bekend lid

17 okt 2012
    688
    6
    18
    Super deesje!
    Ik heb nu een ei van 16 en een rare ovale van gemiddeld 14. Morgen nog 1x spuiten en dan ook morgen de pregnyl en dan afwachten. De gyn twijfelde welover nog een spuit mirgen of alleen pregnyl omdat ie ook prematuur kan springen. Maar ik waag t erop. Misschien doet die rare ovale dan ook nog mee :)

11. Junat

Junat Lid

27 okt 2011
    27
    0
    0
    Limburg
    Zo even paar bladzijdes terug moeten lezen aangezien ik in wachtbankje zit even lekker bezig met andere dingen in en om het huis! Gedachten opzij zetten en slopen en klussen.
    Wel spannend hier ik blijf voor jullie duimen op mooi resultaat...
    Succes allemaal!!

12. Olakidee

Olakidee Bekend lid

17 okt 2012
    688
    6
    18
    Hier nog nieuws?

Nou ik snap er geen reet meer van dames.... Hou mijn temperatuur bij maar er is geen zinnig patroon meer in te ontdekken de laatste dagen. Voel ook niks meer in onderbuik waar eerst m'n ei zat. Is ie nou al gesprongen? Dus veel te vroeg want heb pas gisteren om uur of 1 de pregnyl gezet. Verwacht vanavond pas mijn eisprong.

422c0d Ovulation charts on FertilityFriend.com

13. Pearl Amor

Lijkt wel, gebaseerd op je temp of je gister je ei al hebt gehad. Hoop van niet natuurlijk. Spannend meid!

14. deesje84

deesje84 Actief lid

17 dec 2012
    244
    0
    0
    huisvrouw
    ter aar
    Hoi

Hier nog geen nieuws
    Morgen weer voor echo na paar dagen 112,5
    Te hebben gespoten

Spannend olakidee ik hoop. Dat ie nog moet springen

Groetjes en succes

15. Olakidee

Olakidee Bekend lid

17 okt 2012
    688
    6
    18
    Ja dat denk ik ook. Nou hebben we de afgelopen dagen ook geklust, maar vind het zo vreemd.. Is het erg als ie eerder springt?

16. Olakidee

Olakidee Bekend lid

17 okt 2012
    688
    6
    18
    Shoot! Het lukte mijn vriend niet om klaar te komen en dat terwijl het er vandaag echt toe doet. Uiteindelijk met veel moeite minder dan normaal en op z'n hondjes (sorry...), niet zo goed als missionaris... Baal als een stekker.

17. deesje84

deesje84 Actief lid

17 dec 2012
    244
    0
    0
    huisvrouw
    ter aar
    hoi meiden

nou hier weer teleurstelling

er is niks te zien nada noppes ik word er een beetje hopeloos van

doorgaan met 112,5 spuiten en als er dan dinsdag geen groei te zien is stoppen dan weer provera en dan gelijk beginnen met 150

ik baal zo gigantisch blegh!!

de gyn zegt soms is het zoeken naar de juiste hoeveelheid en je moet zelf heel veel geduld hebben maar ja dat is het hem juist
    dat geduld ..........

@ olakidee ik hoop het voor je meid spannend

voor de rest succes en veel geluk

18. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    geduld is zo moeilijk als je kinderen wilt en niet zo super vruchtbaar bent...

succes meiden hoop dat het toch nog lukt...

hier nog niet zo veel bijzonders...

19. deesje84

deesje84 Actief lid

17 dec 2012
    244
    0
    0
    huisvrouw
    ter aar
    hoi meiden

hoe is hier met iedereen ???

al goed nieuws te vertellen?

nou hier was er wederom niks te zien en mag eventueel morgen beginnen met primolut ipv provera
    hopende op dan minder bijwerkingen

daarna weer beginnen met 112,5 en dan ophogen met 150
    ik hoop zo dat het eindelijk eens wat gaat doen

groetjes daisy

20. Olakidee

Olakidee Bekend lid

17 okt 2012
    688
    6
    18
    He Deesje,
    Ik zit nog in de wachtweken. Woensdag denk ik mijn NOD of anders vrijdag. Beetje vaag: had op woe pregnyl gespoten maar die ochtend al enorme tempering (pregnyl om 12.00 uur) dus denk dat ie eerder gesprongen kan zijn. Gebruik nu utrogestan dus nog geen ongi aardolie of zwanger. Durf het haast niet meer te hopen...

Kut dat er bij jou nog steeds niks is...

Deel Deze Pagina