bedankt voor de antwoorden, moeilijk allemaal die keuzes, ik wacht tot april en dan maar weer eens een bezoekje brengen aan de gyn voor de clomid. als ik ongi moet worden krijg ik tegenwoordig ook opvliegers, nu snap ik al me collega's die dan spontaan hun uniform jas uitdoen en het raam wagenwijd openzet. en wat het humeur betreft, ach daar moet manlief dan maar even mee leren omgaan hahaha
Haha ja mijn mannetje blijft/bleef er heel rustig onder... Ik heb een intolerantie voor aardappelzetmeel en in een aantal merken zit dit in, waardoor ik giga jeuk krijg, vooral op mijn hoofdhuid... Maar dat heb ik nog nooit van andere gehoord
hoi allemaal nou de provera overleeft viel achteraf wel heel erg mee hoorde spook verhalen over dagen en nachten met maandverband in de weer enz enz gelukkig maar 2 daagjes last gehad stopt eigenlijk gelijk als ik de clomid inneem de 3e dag begonnen met de clomid 100mg morgend e laatste pillen en dan aankomende vrijdag al een echo om te kijken of ze groeien @pearl ik hoop voor je dat je minder bijwerkingen hebt met spuiten zou fijn zijn @amely86 in het begin is het even zoeken maar als je een beetje weet wanneer je ei hoort te komen dan heb je het door en ga je hem ook voelen ik heb dan altyd een soort steek gevoel en last van onderrug
Deesje, gaat snel... Ja ik hoop op minder bijwerkingen, maar iedereen zegt van wel, alleen een beurse buik van het iedere dag spuiten vanaf cd 3, maar ja dat heb ik er wel voor over
Ik kan het niet vaak genoeg zeggen, ik ben er zelf zo mee geholpen. D chiro inositol via pcos-solutions.nl. Dit is een b vitamine. Mijn klachten zijn allemaal weg, lf is eindelijk normaal van lengte en de eisprong komt nu ook op de juiste timing (gebruik wel clomid, maar leek resistent te worden. Een mede forummer kreeg een spontaan ei met dci). En gewoon 1 tabletje hoor, ook al weeg je meer dan 60 kg. Het is nl al duur zat en alle beetjes helpen.
Nou afgelopen vrijdag bloed laten prikken ( waardes testen) en het kwakje van mijn man ingeleverd. Maandag heb ik dan min 2e afspraak bij de Gyn om te kijken of en wanneer te starten met Clomid. Nu verlies ik echter sinds zaterdag ineens bruine afscheiding. Nergens geen last van verder, maar het is dus al 4 dagen. Is dit nou een ongesteldheid ? Dan zou ik een cyclus hebben gehad van 21 dagen.. Lijkt me sterk.. Eigenlijk zou of zal ik de 21e ongesteld moeten worden. Maar het is een dunne bruine (sorry voor de details) afscheiding. Iemand ervaring hiermee, En wat zou het dan wel kunnen zijn ? Thanks dames !
Kan een innestelling zijn Uhm je mag pas rekenen vanaf de eerste dag helderrood bloed voor een menstruatie...
Niet bij iedereen werkt het helaas Wat goed dat het bij jou wel werkt... Hopen dat je er snel meer profijt van hebt
Een innesteling.. Was het maar zo'n feest ) Ik heb al een vroege test gedaan (vandaag, 6 dagen voor Nod test). Maar deze gaf echt negatief aan hoor. En ik voel verder helemaal niets. En toen ik vorige week maandag bij de Gyn was, zag hij dat mijn baarmoederslijmvlies dun was. Dus dan zou de kans wel heel klein zijn. Ik kan er verder online ook niets over vinden. En het is inderdaad echt geen helder bloed. Alleen bruin en dan een halve tampon per dag vol.. (oke smerig deb) Zucht, wat kan je er toch ineens mee bezig zijn. Blij dat ik maandag bij de Gyn moet zijn. Kijken wat hij zegt.
Ja soms is het gewoon klote!! Maar helaas mag je bruin niet tellen. De wonderen zijn de wereld nog niet uit he En voor NOD testen is niet handig, want je HCG kan ook laat zijn of je LF keer wat langer...
Hey Debbie, dacht ook toen ik het las, misschien gaat het om een innesttelling? De wonderen zijn de wereld nog niet uit Testen voor NOD kan ik ook niet aanraden. Idd wat Pearl Amor zegt, HCG kan laat zijn. Sommige vrouwen testen pas een paar dagen na NOD positief. Daarnaast zijn de Omo witte testen iedere keer weer een teleurstelling. Fijn dat je zo snel de uitlsag krijgt ook. Wij moesten 6 weken wachten. Benieuwd naar wat je gyn zegt maandag!
Oh wat balen dat het voor jou niets deed. Is toch fijner dan je volstoppen met hormonen. Al denk ik wel dat ik nu nog steeds clomid moet slikken voor een eisprong, althans voor een tijdige eisprong. (durf niet te testen zonder clomid) Maar als ik de luxe heb om ooit te denken aan een tweede kindje, start ik eerst met dci om te kijken of dat helpt.
Ja dat snap ik zeker, als het werkt is dat ideaal. Maar ik heb gewoon een rot lichaam , moet menopur gaan spuiten en daarna pregnyl... Dus tja gaat al niet zo lekker Ja stomme hormonen is ook niks, maar ja het is helaas niet anders... Ik ben er achter dat heel veel meiden door een bepaalde clomid geen eisprong krijgen, dus mijn ziekenhuis gaat hier nu melding van maken...
Dat dacht ik ook altijd, alleen mijn huisarts zei afgelopen maandag dat ook dit voor iedere vrouw anders is. Het werd wel altijd gezegd, maar daar schijnt nu op terug gekomen te worden. Net als dat er altijd werd gezegd dat je je eisprong precies 14 dagen voor je menstruatie hebt, ook dat schijnt bij veel vrouwen anders te zijn. Tenminste, dat is wat de huisarts tegen mij zei... Denk ook idd wel dat iedere vrouw anders is, net zoals ieder cyclus anders is en iedereen andere klachten/bijwerkingen van iets heeft...
@deb ik was all een aantal maanden niet ongie geweest voordat ik bij de gyn moest komen eenmaal bij de gyn werd er inwendig onderzoek gedaan ik weet niet of dat bij jou ook zo was maar ik had 1,5 dag erna gelijk bruine afscheiding hetzelfde als bij jou ik heb toen gevraagd hoe dat zo dan ineens kwam maar bij mij kwam het echt van de echo maken af ze raken dan toch bepaalde gevoelige dingen aan en dat kan een reactie uitlokken maar hoop natuurlijk op het beste voor @pearl met een beurse buik valt wel te leven en als je dan ook nog minder bijwerkingen hebt is dat mooi meegenomen wanneer ga je beginnen ? gr daisy
Uhm tja hoor het toch nog iedere gyn zeggen en heb er heel veeeeeel gehad de laatste maanden En bruin bloed is oud bloed, pas bij helderrood bloed is het nieuw bloed zeg maar... Al klopt het dat ieder vrouwen lichaam anders is, maar anatomisch ligt dat toch wel vast... Dus ik zou niet rekenen bij oud bloed..
Tegen een vriendin van mij (ze is zwanger, maar verliest continu bloed omdat de baby niet op een ideale plek is ingenesteld) werd gezegd dat bruin bloed bloed is (of kan zijn) dat niet via de snelste weg het lichaam verlaat. Het maakt een soort van omweg en is daarom niet helderrood. Als dat bij een zwangerschap kan, kan ik mij ook voorstellen dat dat bij een menstruatie kan. Als alleen helderrood bloed als menstruatie geldt, kan ik mijn laatste menstruatie niet meetellen en zou ik nu op dag 61 van mijn cyclus zitten. Ik moet als het goed is volgende week naar de gyn, zal het dan nog eens vragen...
Ja idd, moet zeggen dat de meeste gyn's iets anders zeggen, al zeggen de mijne allemaal het zelfde... Ach ja je moet sowieso doen waar je jezelf goed bij voelt... Maar zou het wel even aan je gyn vragen, want een HA wil niet altijd de goede uitleg geven...
elke gyn zegt wat anders geloof ik maar ik mag pas echt gaan rekenen bij helderbloed bruin bloed is bij mij altyd een begin van mijn ongesteldheid meestal 2 dagen later breekt het dan door of zijn het de doorbraakbloedingen gewoon ff een afvalstof van mijn lichaam maar idd elk lichaam is anders ik had bv van de 50mg clomid onwijze last en van de 100 mg niks geen bijwerkingen zo weet je het maar nooit gr daisy
Nou zal jullie uit de spanning halen... Vandaag ''gewoon'' ongesteld geworden... En dat na 27 dagen. Waarbij ik nu een gemiddelde cyclus heb van 30 dagen. En dat met Pcos. Waarschijnlijk geen natuurlijke eisprong. Maar ben idd reuze benieuwd wat de Gyn Zegt ! @Pearl wat balen zeg al die rotzooi lijkt me idd ook echt geen feest. Maar ik zou er alles voor over hebben. @El80 wij hebben expres gekozen voor een kleiner ziekenhuis. Dit omdat daar meestal kortere wachttijden zijn. Ook hebben we beiden een eigen bedrijf. Dus we kunnen altijd ! Daar zorgen we wel voor. Succes Ladys ! Ik houd jullie op de hoogte, Maandag vertel ik jullie het plan van aanpak!