hej deb, ik heb hetzelfde gehad! het begon bij mij met een paar druppels rood bloed verlies en 2 dagen later werd het wat bruin. Ik heb geen idee wat het is, ik heb nu ook negatief getest 3 dagen voor NOD. Zelf heb ik ook geen idee wat het zou kunnen zijn, gaat het bij jou ook gepaard met krampen? want dat heb ik namelijk wel?! "soms snap ik geen hol van dit lichaam"
Hoi Meiden, Hoe gaat het met jullie? Ik was afgelopen dinsdag bij de tandarts, hij vroeg of ik zwanger was? Pff, meteen naar huis gegaan en een test gedaan, maar niks.. Had het ook niet verwacht maar toch een beetje teleurgesteld. A.s woensdag zit ik op cd 40 en ga ik dus beginnen met provera en 150 mg clomid. Deze ronde krijg ik ook een HSG... Liefs, Tamara
Spannend Tamara... Wij hebben de zwemmers test van manlief terug. Zijn zwemmer zijn super. Maar hij heeft een infectie, dus gaat AB kuurtje krijgen... Maar als dat alles is
Pearl Amor, wat goed!! Gefeliciteerd....!! Hoop dat je weinig last hebt van het spuiten en dat er snel een wonder aankomt. Het is toch altijd spannend al die uitslagen. Hadden jullie niet eerder die testen laten doen?
Nee omdat ik al die tijd al heb aangevoeld dat ik de probleem veroorzaker ben. Wilde eerst mijn cyclus goed hebben en dit werd ook gerespecteerd en geaccepteerd door de gyn, alleen nu ga ik medicatie gebruiken van een paar honderd euro, dus nu wilde ze wel even zeker weten of zijn zwemmers wel goed waren...
@ Tamara, jammer van de test, heel veel succes met de provera +clomid @pearl, Fijn dat zijn zwemmers in orde zijn!! ook jij heel veel succes met de medicijnen!
Gister uitslag van de bloedtest gehad, had een progesteronwaarde van 6.1, op dag 21. Te laag dus. Ben nu weer aan de duphaston en dan door met 150mg..
Thanks Lis, komt goed! Zie dat jij in de test periode zit, heel veel succes. Hopen op een goede uitslag! Pluizje, balen zeg. Jij gaat nu ook voor het eerst met 150 mg beginnen? Is dat bij jou ook het eindstation wat betreft clomid? Heeft iemand van jullie al een hsg gehad?
Hallo meiden, Wou hier even komen vertellen dat ik zwanger ben. Deze ronde kwam mijn eisprong weer veel later, dus zou volgende ronde naar een hogere dosering gaan, maar het is niet meer nodig. Ben zo blij! En kan het ook amper geloven... Dus meiden geef de moed niet op!! Geniet van elkaar en klus lekker regelmatig en ik blaas hcg naar jullie toe!
hoi meiden hier weer even een berichtje afgelopen vrijdag weer in zh geweest was begonnen met deprovera en daarna 100mg clomid er was wel iets gegroeid maar nog niet je van het zeg maar nu was het ook wel erg vroeg pas dag 7 ipv tien morgen nog een echo kijken of het dan beter is gegaan dan zitten we op dag 12 ik hoop het alleen maar ze zei alwel dat ik niet zo goed als gehoopt had op de clomid reageer en dat het voor mij misschien te weinig uithaalt maar we wachten het af nu alleen onwijze last van schimmelinfectie zijn andere er ook mee bekend zodra ik stop met de clomid of de ongie stopt krijg ik het steeds terwijl ik het voorheen nooit heb gehad nou werd er wel gezegd dat het allemaal erg meevalt wat ik heb er zijn vrouwen die het erger hebben maar dat meer vrouwen er last van hebben vraag me af of iemand er ervaring mee heeft ?? er word aangeraden zo min mogelijk medicijnen te nemen maar soms is het niet te houden van de pijn schrijnende gevoel sorry voor de details ik hoor graag wat tips als die er zijn ik wil beginnen met cranberry pillen voor de blaas en de gisten die het veroorzaken baat het niet dan schaad het niet er is jammer genoeg niets aan te doen maar goed morgen weer echo kijken of me langwerpige gegroeide eitje groter is geworden word (ik hoop het) hou jullie op de hoogte @charise gefeliciteerd geeft weer goeie hoop geniet ervan @pearl dat is goed nieuws! @pluizje balen zeg @ taatje succes met de volgende ronde groetjes daisy
Daisy, ik heb van de clomid 5 van de 8 x een schimmel infectie gehad. Mocht dan canasten gyno crème gebruiken zowel in als uit wendig als dit nodig was. Verder begint met clomid de groei vaak pas vanaf cd 12 , vind dat ze snel zegt dat niet werkt. Hoop dat je morgen vooruitgang hebt!
Hoi Het is idd vroeg kwa de echo heb het aangegeven Maar moest persee komen Maar morgen is pas de 12e dag dus we zullen het beleven Jeetje 5 van de 8 x ik heb het nu 2 x gehad en 2 x clomid gebruikt Hoop dat het niet meer gebeurd is zo pijnlijk en ongemakkelijk Je kan ook niet vrijen is een hoop gedoe Maar goed het kan gebeuren dat blijkt maar erg blij word Ik er niet van De canasten is dat op recept of kun je dat gewoon bij de Apotheek halen?? Ik heb er verder geen ervaring mee ik hoor het graag Gr. Daisy
Je kunt dat zelfs bij de kruidvat halen en het werkt goed... Door clomid word je vaak minder weerbaar, vandaar dat toch best wel wat clomid gebruiksters een schimmelinfectie krijgt. Leuk is het niet...
Hoi meiden goeiemorgen Net de echo gehad voor ei maar het is allemaal Nog veel te klein vrijdag ochtend weer terug komen Maar volgens de gynaecoloog doet de clomid te weinig En word er al gesproken over hormonen spuiten Vrijdag dus nog een echo en dan hoor ik of we nog een ronde 150 Mg clomid doen of dat we overgaan op spuiten Ik heb wel een recept gekregen voor de schimmelinfectie Dus hopen dat het snel werkt @pearl jij hebt 8 rondes clomid gehad kwam dat omdat je er wel Op reageerde ?? Ik snap niet zo goed waarom ik de 150mg zou overslaan En gelijk zou gaan spuiten het is niet zo dat de clomid niks doet Het groeit alleen niet voldoende door dus er is altyd een kans dat Met 150 wel doorgroeit Iemand al ervaring met het spuiten van hormonen? Gr. Daisy
Ik ben onderbegeleiding van een echoscopist en een gyn. De echoscopist doet de meeste afspraken. Heb nu zelf dus ook een afspraak aangevraagd bij de gyn... Ik heb van de 8x maar 2 keer een eisprong gehad en bij iedere eisprong ook een vmk... Waarom ze mij door lieten lopen geen idee, hun wilde eigenlijk nog een keer 150mg, maar dat heb ik geweigerd...
Hee meiden, Ik heb vandaag de diagnose PCOS gekregen in het ziekenhuis. Het valt ons redelijk koud op het dak, hoewel we wel wisten dat er iets niet goed zat. Ik zit vandaag namelijk op cd 101. Over 3 weken gaan we met de behandelingen beginnen.. Heel spannend! Ik ben er stiekem best een beetje bang voor.. Ik ben wel blij dat dit forum er is. Er zitten hier een hoop lotgenoten, dus ik verwacht mijn ei (haha) goed kwijt te kunnen hier! Hopelijk worden er veel positieve verhalen gepost hier!! Liefs, Aster
Hee meiden, een mede lid uit de NOD lijst voor eind februari heeft een club op gericht De bloeMMMentuin, voor meiden die nu net de MMM in gaan of die een nieuwe behandeling tegemoet gaat...!! Aster14 misschien iets voor jou? En de andere natuurlijk wel, is wel een besloten club dus ik moet je dan wel aanmelden Vervelend dat de PCOS diagnose zo koud op je dak komt!! Gelukkig kunnen ze je meestal wel goed helpen... Succes!!
Hee Pearl! Daar zou ik misschien wel behoefte aan hebben. Ik weet nog niet zo goed wat er allemaal op me af komt namelijk.. Met gelijkgestemden zitten is dan wel zo fijn! Hoe kom ik met haar in contact? Liefs