Poooeeeeh Deesje balen zeg vrees dat ik ook aan de hormoonspuiten moet straks, ben doodsbenouwd voor naalden dus dat word wat!
hey meiden ik sta ook niet echt te springen om mezelf te moeten prikken maar goed als het moet dan moet het kan het natuurlijk ook aan me vriend vragen maar denk toch dat ik het liever zelf wil doen vrijdag weer echo maar verwacht er niet veel van ik hoop stiekem dat ze zegt probeer een ronde 150 mg en kijken daarna verder vingers gekruist @pearl het heeft bij jou dan iets beter gewerkt dan dat het bij mij doet want eitje groeit alleenmaar iets verder gebeurd er dus helemaal niks geen eisprong niks:x en ik zie idd de echoscopiste vaker dan de gyneacoloog maar zal vrijdag wel vrgaen voor een afspraak met de gyneacoloog ivm eventueel spuiten enz toch wel me vragen erover en dergelijke gr daisy
Beste allemaal, Ik mag me nu ook op dit topic melden helaas. Wij zijn al ruim een half jaar bezig zonder succes. Paar weken terug was ik bij de gynaecoloog en leek het allemaal mee te vallen mar hormonen wel wat uit balans. Ik ben toch gestart met clomid toen ik eindelijk ongesteld werd. Nu net de kuur af. Vandaag een echo gehad omdat ik buikpijn had en er waren minimaal 30 eitjes per eierstok te zien, maar allemaal iniemienie. ' echt een duidelijk PCO beeld' zoals de gyn zei. Ik baal nu verschrikkelijk want ben bang dat deze cyclus nu ook niet meer lukt. En vraag me af of het uberhaupt lukt. Misschien kan er de komende dagen alsnog eentje uitgroeien, maar ik weet t niet. Voel me onzeker en unhappy. Hoe groot is de kans dat je op dag 7 zo'n beeld ziet en alsnog na een week ofzo een ei dat groot genoeg is om te springen? En ik zit ook in een lastige situatie omdat m'n broer en zwager net beiden een kind verwachten. Overal gaat het over kinderen en zwangerschap en ons lukt het niet (mijn schoonouders weten niet dat we bezig zijn, mijn vader wel). Ik vind het heel moeilijk om daar steeds tussenin te zitten. Heb al wat afgehuild de laatste dagen zal ik maar zeggen..
Olakidee, pff lastig... Zo ver ik nu weet is Deesje een van de uitzonderingen waarbij de clomid helemaal niet aanslaat, helaas voor haar. Maar meestal ga je bij cd 12 pas ei groei zien, ik had soms pas om cd 15 ei groei en sprong hij op cd 18, 19, 20 of 21 ongeveer.. Als je clomid gebruikt kun je soms een groei spurt hebben dan je eitje van 8mm opeens binnen 2 dagen naar de 14mm gaat (heb ik zelf ervaring mee) Ik snap je gevoel wel heel goed hoor maar misschien komt dat wel goed!! Wanneer moet je nu terug komen? Deesje, welke clomid gebruik jij, van welk merk? Misschien hele stomme vraag maar ben er achter dat een merk niet werkt bij vele dames, meer dan je lief is!! Mijn gyn heeft een klacht daar liggen...
Bij mij heeft de clomid ook niet gewerkt. Ik had een progesteron waarde van 0,4.. Ik heb ook aan beide eierstokken heel veel eitjes. (Krijg deze maand mijn hsg) Vandaar dat ze bij een afwijking ook een leo gaan uitvoeren. (Wegbranden eiblaasjes ivm kans op overstimulatie) Ben nu weer begonnen met Provera en zodra ik weer een menstruatie krijg begin ik met de hoogste dosering die voorgeschreven wordt, 150 mg. Als dit niet aanslaat ga ik hormonen spuiten. Helaas het is niet anders, maar wil zo graag papa en mama worden, dat ik er nu alles voor zou doen!! Succes meiden, het is vaak klote, verdrietig maar als het straks effect heeft, ben je des te blijer dat je toch doorgezet hebt. Liefs, Tamara P.s Pearl, welk type clomid dat dan? Ik slik centrafarm.
Taatje, welk merk clomid heb je? Ben nu toch wel benieuwd, want ik ken veel dames die clomid gebruiken en overal slaat het aan, behalve als ze die ene clomid hebben...
Bedankt voor je reactie. En je stelt me ook weer gerust dat er misschien toch wat gaat gebeuren. Ik voel wel vanalles onderin m'n buik, met name links. Alsof het 'prutteld'.. Ik wacht af. Mandag mag ik weer voor een echo, dat is cyclusdag 13. Dus dan zouden we wel wat moeten zien. De gyn zei ook dat we anders eind volgende week nog een keer kijken en als er dan nog niks is afbreken en op 100 mg over, als dat het niet doet na 1 cyclus aan de spuiten. Dus hij pakt wel door en daar ben ik heel blij mee. De gyn was er van overtuigd dat hij me zwanger zal krijgen en dan daarna: met medicatie dan he?! dat is vast een grapje dat hij vaker maakt
Links die niet werkt bij heel veel ook bij mij niet. Zeg maar dat die bij niemand werkt kom ik nu achter, maar die is goedkoper! Die andere was de clomid waar mee ik een eisprong kreeg! Mijn gyn is een klachten procedure gestart!
Haha, nou lekker dan, ik slik de linker!!! Ga morgen meteen even bellen met de gyn... Misschien, dat zij een ander merk kunnen voorschrijven in het ziekenhuis.
Als je slim bent vraag je die rechter die werkt wel Ik dacht eerst dat aan mij ligt, want ik heb een aardappelzetmeel intolerantie en dit zit in die linkse, in de rechtse zit maiszetmeel, waar ik wel tegen kan... Maar je bent op dit moment nummer 35 die zegt dan links niet werkt!!! Bij de 25 mensen heb ik dit ook gedeeld met mijn gyn, want ze dachten eerst dat door mij kwam en de gyn zei eerst ja maar er zit het zelfde in dus dat KAN NIET... Maar blijkt dus wel zo te zijn... Vriendin van mij is nu met ronde 3 bezig, ronde 1 en 2 links gehad en nu rechts en ja hoor ze heeft een eisprong!! Hoezo toevallig... Zij heeft de zelfde gyn, die stond perplex!!
Kan ik gewoon de gyn hierover bellen? Ben zo bang dat ze dan roepen dat ik er geen verstand van heb en maar gewoon moet doorslikken.. Schrik hier een beetje van, omdat t tot nu toe dus ook geen effect heeft gehad bij mij, en ik weet dat mijn moeder wel zwanger is geworden met clomid.. Dus vind het raar dat het bij mij niet aanslaat..
Ik zou idd even je gyn bellen, maar je kan de volgende ronde clomid ook aangeven bij de apotheek dat deze clomid niet werkt... Van mijn gyn moet ik ook melden bij mijn apotheek dat dit het geval is w=en of hun mij kunnen helpen met stappen. Mijn gyn gaat ook kijken wat ze kunnen doen...
Hey allemaal, Ik heb vandaag ook de diagnose pcos gekregen bij de gyn en daarna meteen provera en clomid opgehaald bij de apotheek. Ik zie dat die linker niet goed is ? deze heb ik namelijk ook gekregen vanmorgen. Ben benieuwd of het gaat aanslaan dan.
Zou er gewoon open in gaan, misschien werkt hij bij jou wel... Als het niet werkt zou ik bij de apotheek aangeven dat je een andere wilt...
Zijn er hier dames bekend waarbij deze Clomid wel heeft gewerkt dan? Want ik lees nu eigenlijk alleen maar berichten dat deze niet werkt!