Ik kom er gewoon niet uit wat ik voor namen wil. Geslacht blijft hopelijk geheim dus moet er 2. Mijn eisen: - 3 lettergrepen (hebben ze allemaal) - Nederlandse uitspraak - bonuspunten voor a o t h (of 3 er van)
Mathilde Elodie Florine Simone Nadia Rosanne Eline Robine Tabitha Othilde Florian Lucian Tobias Mathias Elian Elias Benjamin Daniël Waldemar
Manoah Janoah Joachim Christian Anthony/Anthoni(e) Mathias Thierry Johanna/Johanne Ainhoa Nathalie Mathilde Theresa Talitha Dianthe/Dianthi Cathelijn (eventueel nog met een e erachter die je dan niet uitspreekt)
Juliet(te) Susanne/Suzanne Josefien Valerie Isabel Aurelie Amélie Louise Olivier Samuel Matteo Matteus Juliën Julian William
Hee hee! Even een tip: je kunt op Zeevannamen zoeken op een naam met 3 lettergrepen, inclusief bijv. de beginletter die je leuk zou vinden! Als je “exotisch” niet aanvinkt, krijg je volgens mij alleen Nederlands en misschien Engelse namen te zien (Misschien weet je dit allang, maar voor het geval je het niet weet, of iemand anders het niet weet en dit leest, toch even gedeeld!)
Amarant Marenthe Josefien Babette Robine Isabel Madelon Isabeau Isolde Marije Solane Laurine Florine Sophia Alizee Nadine Maribel Veronique Rosanne Leona Leonore Charlotte Louise Amelie Phileine Vivian Gabriel Julian Olivier Tobias Fabian Jonathan Florian Bastiaan Christopher Leander Jurriaan
Ik ben volgens mij ook uit alle namen nu. Ik zou misschien nog wat wensen aan het lijstje toevoegen en ook wat ‘eisen’ *: - wens: liefst geen beginletter D, C, L, J, R (als dat de beginletters van de namen van de anderen zijn ) - ‘eis’: een a in de naam (dat heeft de rest ook) - leuke bijkomstigheid: de namen van de anderen zijn (niet in chronologische volgorde ) 5-6-7-8-9 letters lang, extra leuk als de naam van nr. 6 4 óf 10 letters heeft Wat aan alles voldoet: - Alia - Aïda - Avia - Aria - Iana/Iona - Inoa/Anoa - Elia Geen goede beginletter: - Roosmarijn/Rosemarijn - Cathelijne (uitgesproken zonder de e ivm de drie lettergrepen ) - Jacqueline - Laurentine/Laurentien - Christiaan - Constantin Voldoet niet aan ‘bevat de letter a’ en soms ook geen o, t of h: - Frederique - Philippine - Florentijn Lettergreep teveel: - Annemarijn - Kristianne - Sebastiaan * Natuurlijk hoef je mijn punten niet over te nemen, hè?! Het maakt het namelijk nog een stuk moeilijker.