Voor mijn verwerking schrijf ik het allemaal van me af.. Mijn expartner heeft ons 19 maart savonds om kwart voor 9 savonds eruit gezet. Zonder tekst of uitleg, behalve dat meneer terug wou naar zijn leven zonder verantwoording en rekening houdend met.. Koud, kil en afstandelijk gooide hij ons eruit na 8 jaar een relatie gehad te hebben samen. We hebben samen 1 dochtertje van 2,5 die op dat moment lag te slapen. Ik kreeg een half uur om kleding te pakken en te vertrekken.. daar sta je dan.. met een tas kleren een half slapende peuter op straat! Nooit zijn er singalen of iets dergelijks geweest van zijn kant. Het huis waar we in woonden staat alleen op zijn naam ivm eerdere onderneming van mij. We zitten nu al 1,5 week bij mijn ouders en meneer die leeft als god in Frankrijk.. Zijn nieuwe vriendin woont er nog net niet bij in. We waren nog geen 2 dagen weg of hij had letterlijk alle sporen uit gewist die er waren te vinden in huis van mij en mijn dochtertje. We delen het ouderlijk gezag en ik kan er gewoon niet bij met me gedachte dat een ouder tot zoiets in staat is. Wie zet nou letterlijk zo koud en kil zijn eigen kind op straat??
Oh meis toch wat vreselijk.. dit zet me meteen weer met beide benen op de grond dat het nog erger kan.. gewoon eruit gezet terwijl je kindje jog sliep wat vreselijk wil je veel sterkte wensen echt niet te bevatten dat iemand totnzoiets in staat is hoe is je kindje eronder als ik vragen mag ? gelukkig dat je ergens terecht kon zeg.. dikke knuffel
Oke ik zal me een beetje inhouden. Wat een l*l, kl**tzak, klojo, maar goed je wist al wel hoe ik er over denk (denk ik). Maar vergeet niet dat jij het belangrijkste bij je hebt, die lieve kleine meid van je.
jeetje zeg! wat een ongevoelige z*k! dat doe je toch niet! je komt hier echt sterker uit meid geloof me! en het is rot voor jullie kindje maar miss wel een fijner idee dat ze nog zo jong is.. dan maakt ze het allemaal niet zo bewust mee mijn ouders gingen scheiden toen ik 2 jaar was.. heb er geen idee van hoe dat ging.. was allemaal aan me voorbij gegaan en vond het ook heel normaal dat ik alleen met me moeder woonde.. hopelijk komt alles weer beetje bij beetje op de rails en kan je weer gaan genieten van je leven met je dochtertje! sterkte en succes meid!
Weet je wat zo gek is.. het voelt dat ik niet alleen me geliefde kwijt ben maar ook me beste vriend.. me maatje, me alles!
maar meid dat is toch normaal... jullie levens zijn een tijd lang verweven geweest.. je hebt altijd rekening gehouden met hem.. je mist nu een deel van jezelf.. maar dat komt wel weer .... het heeft echt tijd nodig meid! gun jezelf ook die tijd om te rouwen om wat je kwijt bent.. tis niet niks allemaal!
Heb je ook met dit bijltje gehakt me83? Ik weet dat uiteindelijk me dochtertje en ik er sterker uit komen maar dat staat lijn recht tegen over me gevoel op dit moment.. ben echt letterlijk een wrak.
Wat afschuwelijk! Zomaar uit het niets en de manier waarop! Tsssk. Ik sluit mij aan bij me83. Voor jou voelt het nu alleen nog niet zo. Heeft hij die vriendin al lang dat je weet?
Zo`n klote kerel moeten ze echt aan de allerhoogste boom hangen! Hoe kan hij nou zijn eigen kind op straat zetten en dan vrolijk zijn nieuwe snol in huis halen! Oehh dit maakt mij echt boos:x Heb je nooit eerder signalen gemerkt? Lijkt mij toch dat hij die snol eerder heeft gehad. Heel veel sterkte meis!
Waarom is de nieuwe vriendin nou een snol? Je weet niet wat zij van de situatie wist, dus vind t een beetje raar gezegd. HIJ is degene die verantwoordelijk is voor zijn daden, daar heeft zij niets mee te maken.
Jeetje wat verschrikkelijk! En wat een norme *piep* is die ex van jou zeg!!!! Echt walchelijk! Jullie zijn beter af zonder hem hoe hard dat ook klinkt! Ik wil je super veel sterkte wensen!!!!
ja soort van.. ik heb er altijd een handje van dat ik mezelf echt kwijt kan raken in een relatie.. maar je komt er sterker uit en je leert er ook van! dus neem alles als een levensles.. en wees jezelf!alleen dan kom je er sterk uit en kan je na dit alles de hele wereld aan! succes meid! dikke knuff!
we weten natuurlijk niet wat er zich allemaal heeft afgespeeld. maar feit blijft dat hij jou en zijn kind nooit 's avonds zomaar op straat mag zetten!! dat is gewoon NOT DONE, wat een ......... heel veel sterkte om weer op de been te komen! en een dikke knuffel voor je kleine meid, wat krijgt ze veel voor haar kiezen!!