Hallo dames....ik kom me ook melden...Heb afgelopen maandag al getest en toen kwam er al een streepje..geloofde er helemaal geen fluit van. Later met vriendlief nog een test gedaan en ja hoor..weer positief. Vandaag nog steeds en ook veel dikker...dus ja ik ben nu zwanger. Ook best wel eng hoor..voel ook vrij weinig eigenlijk. Op dit moment alleen zeurende pijn onder in de buik en heel soms last van me borsten... Maar al met al ben ik echt Superblij!!!!!
Gefeliciteerd! Het is en blijft spannend totdat je het met eigen ogen gezien hebt denk.. Volgende week vrijdag eerste echo, spannend! Jij?
Gefeliciteerdd!!!! Het bleef voor mij ook erg onwerkelijk tot de eerste echo!! Dan slaat de bom echt goed in!!
Dank je! Blijft zeker spannend ja..maar das al lekker snel dat je voor de eerste echo mag...ik mag pas 19 december..als ik 8,5 week ben..duurt in mijn ogen nog veels te lang haha. Maar veel plezier met de eerste keer het hartje te horen..en ja spannend blijft het wel..zeker!! Je moet er gewoon van uit gaan dat het allemaal goed is...
Gefeliciteerd! Ja spannend he? Ik haal nog elke dag even m'n test uit de kast om te zien dat het echt waar is...
haha, dat heb ik ook ja...bij mij is het er niet 1, maar zijn het er 7 hahaha...maar nu is het goed...nu weet ik gewoon dat ik zwanger ben... Maar jij ook gefeliciteerd!!!
Zal wel komen omdat we het niet geloven...zat net nog te denken...zal ik anders morgen nog ff wat testjes erbij halen, maar zal weinig zin hebben, je hebt posi getest en dan blijft dat ook zo haha