Eindelijk een positieve test! Oktober 2012 vMK gehad van 7+4. We hebben het achter ons gelaten en maar verstand op 0. 6 weken geleden is mn cyclus weer opgang gekomen en vorige week mijn NOD.. Afgelopen donderdag toch maar voorzichtig een test gedaan en yesss hij was positief!!! Gelijk gebeld met de HA en gelijk verwijzing naar Gyn vanwege al meerdere mk...As woensdag mogen we heen om te kijken in hoeverre het goed zit! Spannendddd en durf ook eigenlijk niet blij te zijn en blijf toch wat bang voor weer een mk! We geven de hoop niet op en probeer zo positief mogelijk te blijven. We wachten woensdag af!! Zolang ik me nog misselijk voel(de hele dag), pijnlijke borsten en lage rugpijn, weet ik dat het nog goed zit.
Dankjullie wel!! Inderdaad hopen op een plakbeebb!! Hopelijk ziet het er morgen al goed uit *Spannend*
Vandaag bij de Gyn geweest...Wat eigenlijk weer uitliep op een teleurstelling...Bij de echo bleek er geen vruchtzakje zichtbaar maar wel een dikke slijmlaag in de baarmoeder.. Heb vandaag moeten bloedprikken voor de HCG gehalte en word vrijdag gebelt voor de uitslag. Volgende week vrijdag moet ik terug komen voor een nieuwe echo. Dus helaas blijft het afwachten!!! Erg onzeker nu en bang om het toch weer te verliezen.