hoi hoi, ik wil heel graag ff mijn verhaal kwijt, ik heb 30dec te horen gekregen dat het hartje van mijn kleintje met 8 wkn en 4 dagen gestopt was met kloppen. Ik heb na een paar dagen contact gehad met gynecoloog en zou as maandag gecurreteerd worden (na bijna 2 wkwn). Nu ben ik do ochtend om 0.400 uur zoveel gaan vloeien en zoveel buikpijn dat het vanzelf dus op gang kwam ben alleeen veel te veel bloed verloren inmiddels 1500 ml. Vk gebeld en met spoed naar ehbo voor alsnog curretage, mijn hele baarmoeder zat vol met weefsel dus met spoed geopereerd inmiddels 2 liter bloed verloren. Nu lag ik na de ingreep ivm met spoed en drukte op de verloskamer wel erg balen! Ben na 1 dag weer lekker thuis en voel me heel slap en moe. Ik wil diegene die die spijtig genoeg ook door moeten maken, stel aub een curretage voor zo snel mogelijk je ziet wel aan mijn verhaal het had een hele andere afloop kunnen zijn. De ingreep viel 100% mee . Sorry voor mijn lange verhaal maar het is niet niks geweest. het mioet allemaal een plaatsje krijgern Bedankt.
hoi noukie onze hartje is afgelopen par dgn gestopt ik durf geen curretage ook omdat ik het nog niet kan geloven weet het sinds gistervond pas na half zes ik hou mezelf voor de gek miscchien (eigenlijk wel zeker) maar misschien heeft ze het niet goed gezien kan toch. eerst uıtwendig daarna inwendig gekeken dus onwaarschijnlijk maar jij stelt voor om niet te wachten met curretage en dat het eigenlijk meevalt.
Ah Nouki, wat vervelend. Eerst blijkt dat het hertje niet meer klopt van je kleine en vervolgens nog dat vervelende bloedverlies. Heftig hoor! Nisa, geloof mij, met die inwendige echo hebben ze het echt wel goed gezien. Ook voor jou is dit onwijs vervelend. Nu waren jullie verder, maar ik heb dus haast helemaal geen bloed verloren en gister bleek dat ik het vruchtje al verloren was. Op de echo was geen vruchtje meer te zien. Op 1 januari ben ik het verloren met 1 druppeltje bloed. Ik was er heilig van overtuigd dat het er nog zou zitten en wilde gelijk een afspraak maken voor curettage. Dit was gelukkig niet meer nodig. Ik hoor echt dat dit 100% meevalt. Het is en blijft eng, maar wel aan te raden. Ik voelde mij er ook niet prettig bij dat het al weken dood in mijn buik zat. Meiden, ik wil jullie allebei sterkte wensen! Houd lekker rust en geef jezelf de tijd om het allemaal te verwerken. Ooit komt onze tijd meiden. Dikke knuffel
hoi Nisa ja ik stel echt een curretage voor! Het is me 300% meegevallen, zag er heel erg tegenop,maar het is niets vergeleken met mijn extreem veel bloedverlies en dat zou iedere vrouw bespaard moeten blijven. Heel veel succes met het grote verdriet en als je nog iets wil wten weet je me te vinden he groetjes Noukie
Annie 1979 jij ook heel veel succes en voor jou is het ook raar dat het zo gelopen is en idd onze tijd komt nog. groetjes Noukie
Noukje heel veel sterkte. Nisa ik heb vandaag een curretage gehad wij hebben dinsdag gehoord dat het hartje niet meer klopte ik was vanmorgen om half 8 in het zienenhuis en om half elf was ik weer thuis ik vond het ook dood eng maar ook mij is het 100% megevallen. Liefs Channes
Oh Channes, sterkte meid! Nu het weg is kan je beginnen met de verwerking. Ik merk dat ik mij een stuk opgeluchter voel, maar ben nog steeds onwijs verdrietig.
Het is vandaag wel een huil dag hoor nu is het echt weg en voorbij maar goed nu alles goed verwerken en hopen dat het voor ons de volgende keer goed mag aflopen. Jij ook nog veel sterkte. Kan je het allemaal een beetje aan? Liefs Channes
Net als jou nog veel huilbuien. Het is nu zo definitief he. Eerst hoopte ik nog op een wonder, maar mocht het niet hopen. Ik ben blij dat ik niet gecuretteerd hoefde te worden, maar wacht nu nog op een menstruatie die binnen nu en een week op gang moet komen. Daarna gaan we weer positief verder, maar dit zullen we nooit en te nimmer vergeten.
Nee dit vergeten we nooit meer de bbz die ik hier voor heb gehad komt nu ook weer omhoog. We gaan er gewoon voor dat we straks een positief en mooi resultaat hebben. Ik ben ook benieuwd wanneer mijn menstruatie weer komt na mijn bbz was het gewoon 28dagen daar hoop ik nu ook op.
Ik hoop het voor je. Ik moet volgens mijn vk nog een menstruatie verwachten omdat er op de echo nog dik slijm te zien was. Dit moet er eerst nog uit. Vind het wel een beetje vreemd. Heb al nieuwe kleine follikels in mijn eierstokken zitten.
Hmm jah dat vind ik ook vreemd. Ik hoop voor je dat je snel je ongie krijgt heb je dat gehad. Kan je weer verder.