Help!! ik weet nu een paar dagen dat ik zwanger ben.. en ik heb al meerdere keren spontaan een bloedneus gehad.. gister al 2 keer en vandaag ook al weer.. nu heb ik wel gelezen dat het niet schadelijk is... (als het niet teveel is tenminste) maar het is erg vervelend!! zijn er misschien meer die hier last van hebben? en is er misschien iets tegen te doen??
Ja het is inderdaad erg irritant!! vooral op het werk.. ik hoop dat het in mijn geval alleen in het begin zo veel is.. want heb gehoord dat je het ook dicht kunt laten branden ofzo.. zou wel ideaal zijn zeg!! want de komende 8 maanden 2 keer per dag een bloedneus is niet de meest ideale situatie!! haha
Jup, ik heb t ook al vanaf het begin. Soms een paar dagen niet, soms word ik 's nachts wakker omdat ik meerdere bloedneuzen heb... Tja, niks aan te doen, het stroomt er gewoon uit. Maar mooi niet dat ik de deur nog uitga zonder dik pak papieren zakdoekjes!
Ooooh wat verdelend zeg!! ja ik heb nu al zakdoeken in mn zak ten allen tijde!!! nou ja ik zal maandag voor het eerst bellen voor een afspraak bij de verloskundigepraktijk.. zal het wel even melden.. dan weten ze er in ieder geval van..
Ik heb laatst een avond met een tampon in m'n neus rond gelopen. Het wilde maar niet stoppen. Het meest irritante is dat m'n man heel graag foto's maakt van dat soort dingen. Ik kan er toch niks aan doen dus we maken er maar een lolletje van