Vanmorgen heb ik toch maar een test gedaan en hij was POSITIEF! Het was heel duidelijk te zien. Ben vanmorgen gelijk naar de huisarts geweest, dinsdag moet ik al naar de gyn, omdat ik diabetes heb wordt ik vanaf het begin in de gaten gehouden. Ik doe morgenvroeg nog een test want ik kan het helemaal nog niet geloven!
Proficiat! Altijd goed te lezen dat het dus wel kan, OOK als het iets langer duurt! Dat geeft de burger moed! Geniet van je zwangerschap!
Ik durf nog niet echt te genieten, heb een wat zeurende buikpijn. Ik kan het nog steeds niet geloven. Maar het is super!
Hoi, Proficiat met je zwangerschap! Ook ik heb een zeurende pijn in mijn buik, maar testen zijn hartstikke positief. Liefs Marjan
Gisteravond nog een test gedaan en deze was ook positief! Ben dus echt zwanger, ik kan het nog steeds niet geloven, zo onwerkelijk!
gefeliciteerd meid. Ik zit nu in week 11 maar kan het ook nog steeds niet geloven (ook omdat ik geen zwangerschapskwaaltjes heb, ja zo nu en dan onderbuik pijn en een te lage bloeddruk maar voor de rest gaat het super! eerst moet de buik maar goed groeien misschien bevat ik het dan! na de eertse echo kwam de werkelijkheid al iets meer dichterbij)