Hallo allemaal, Ook ik mag het mooie nieuws delen dat wij zwanger zijn. In totaal 3 testen gedaan en allemaal positief (zie foto). Na mijn eerste zwangerschap en miskraam ben ik wel extreem voorzichtig met de blijdschap. 29 aug heb ik mijn eerste dag van laatste menstruatie gehad. Dus zou nu rond de 4wkn en 1dg zijn. Ik ben in Mei gecurreteerd vanwege een leeg vruchtzakje. Ik hoop nu echt dat we er nu beter voor staan. Verloskundige kan ik pas maandag bellen dus nog even afwachten. Groetjes Sannie
Van harte meid!! Ik snap jou blijheid zeker!! Ik ben ben nu iets meer dan zes weken zwanger!! Ik kan niet wachten totdat ik het met naaste familie kan delen!! Heb al wel wat inloopkast gedaan, kon me niet inhouden😜! Geniet ervan!!
Jullie ook allemaal van harte, ik hoop ook echt op een plakbeebje, het is allemaal nog heel erg pril maar ik hoop en duim maar voor een goede echo. Het moeilijkste is natuurlijk het stil houden. Maandag bellen en ben benieuwd wanneer ik terecht kan. Mocht bij de volgende zwangerschap eerder komen ivm MK dat zei de verloskundige. Duimpjes draaien en extreem goed voor mezelf zorgen. Nog meer mensen met deze dubbele gevoelens? Willen genieten maar bang zijn voor 1e echo
Gefeliciteerd! Wij hebben gisteren de eerste echo gehad.. Hebben in april een MA gehad. Periode tussen positief testen en de echo duurde voor mijn gevoel heeeeeel erg lang, de zenuwen en twijfels of het allemaal goed zit.. Slopend! Nu gelukkig een heel stuk rustiger na het zien van een kloppend hartje.. Op naar de 2e echo 26 okt! Ga voor jullie duimen!
Gefeliciteerd! Ik hoop dat het allemaal goed gaat Kom je ook kletsen bij: http://www.zwangerschapspagina.nl/bevallingslijst-forum/538614-juni-2015-mamas.html#post17660872 ?
Hoihoi, Ik vind het ook allemaal erg spannend.. bijna 2 jaar bezig geweest, 18 sep een positieve test in handen, maar ik geloof het nog niet hoor! Zo onwerkelijk. 8 oktober eerste echo (ben dan 7 weken) bij de gyn in het zh. Hebben jullie al veel kwaaltjes? Liefs xxx
Hier na 4,5 jaar (2,5 jaar geleden een MK) afgelopen weekend een positieve test in mijn handen na een cryo (blastocyste) terugplaatsing op 17 September. Ik herken zooo die dubbele gevoelens. Zou het dan nu toch echt ook onze tijd zijn of gaat het weer mis? Ik mag 17 oktober voor een echo komen maar dan zijn we net vertrokken naar Turkije voor 2 weken. Weet ook nog niet zo goed hoe ik daar in sta. Bij mijn vorige zwangerschap heb ik met 7.5 weken een echo gehad en toen waren ze onzeker omdat er geen hartje klopte wat volgens hun nog kon komen maar waar ik zelf toen al een hard hoofd in had. Die onzekerheid om dan nog een week te wachten voor nog een echo om dan te horen dat het toch niet goed zit dat wens je niemand toe. Dus als alles goed blijft gaan wil ik ook best 2 weken langer wachten op die eerste echo (denk ik nu!!!)
Vanochtend vroeg een CB digital test gedaan en die gaf aan: Zwanger 2-3 weken! We zijn compleet in de gloria en zo ontzettend gelukkig maar ben ook bang dat het mis kan gaan, het is nog zo pril. Dit was onze eerste ronde voor de eerste baby en meteen raak! Het lijkt bijna te mooi om waar te zijn! Hopelijk blijft alles goed gaan, zo spannend allemaal! Nu proberen m'n rust te vinden in mijn hoofd 😊