Allereerst natuurlijk gefeliciteerd! Bij ons is het ook nog heel erg pril maar ik wist bijna zeker dat ik zwanger was, mijn lichaam voelde heel anders. Mijn borsten pasten niet meer goed in mijn bh en ze waren erg gevoelig. Verder krampen in mijn onderbuik en zo'n zeurderig gevoel wat ik meestal pas vlak voor de menstruatie voel en verder ruik ik alles heel sterk waar ik normaal nooit last van had. Verder geen kwaaltjes gelukkig!
Allemaal van harte gefeliciteerd ten eerste. Dit is het mooiste wondertje wat je maar kunt krijgen. Ik heb vandaag afspraak gemaakt bij verloskundige mag 28 okt komen voor eerste echo. Vind het zelf erg laat maar miss komt het door mijn angst. Mijn kwaaltjes zijn - avondmisselijkheid - rugpijn - korte krampjes - regelmatig hoofdpijn bij opstaan Ik hoop voor iedereen op goed nieuws. Ondanks alle onzekerheid.
Hoihoi, ja een zeurderig gevoel in mijn buik heb ik ook.. vooral savonds! Maar had ik eigenlijk wel vaker haha, denk mijn darmen ofzo. Jullie ook gefeliciteerd!! Uit welke omgeving komen jullie? ik uit omg eindhoven Liefs xxx
Ook ik heb 28 okt mijn eerste afspraak bij de vk, intakegesprek en 1e echo! Duurt nog zo lang!! Ik ben dan volgens mijn eigen berekening 9.3 weken zwanger! Klachten: af en toe misselijk Ontzettend opgezette buik (bijna niet meer te verbergen) Moe Af en toe steekjes en krampjes in mijn onderbuik